برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
میرشاد ماجدی:

تصمیم «کافا» برای ما هم جای سئوال است/ حسرت تیم جوانان را می‌خورم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی با روی آوردن به مسابقات رده سنی بزرگسالان برای ما هم جای سئوال است. ...

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در خصوص نرسیدن تیم فوتبال جوانان به مسابقات جام جهانی گفت: اگر در جام جهانی بازی می کردیم بهتر بود. الان هرشب بازی های جوانان جهان را رصد می کنم و ناراحت هستم. کره جنوبی فرانسه را شکست داد و جزو هشت تیم برتر است. حسرت می خوریم که ای کاش بهتر برنامه ریزی و فکر می کردیم. فدراسیون و دوستان زحمت خودشان را کشیدند.

وی افزود: از آن تیم امین حزباوی لژیونر و به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد. از این ۲۳ بازیکن تیم جوانان حداقل ۱۵ بازیکن در تیم امید و بزرگسالان خواهند بود. فوتبالیست های ما از نظر شخصی و انفرادی بالاتر از بازیکنان کشورهای دیگر هستند و مشکل ما کار تیمی است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا یادآور شد: این اولین دوره است که کافا در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود. سال گذشته خودمان هم فکر نمی کردیم ایران و ازبکستان با تیم بزرگسالان بیایند. برای خودم جای سئوال است که کافا مسابقات فوتسال و رده سنی زیر ۱۴ سال را حذف می کند و رو به تیم های بزرگسالان آورده است. چرایی آن را باید از اعضایی که در کافا هستند، سئوال کنیم. حضور اینفانتینو رئیس فیفا را هم در کافا باید به فال نیک بگیریم چون وجهه آسیای مرکزی افزایش یافت.

ماجدی در خصوص حضور دستیار ایتالیایی در تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: درباره مسائل تیم بزرگسالان خبری ندارم و باید از آقای نبی بپرسید.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/3/15
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: