برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
«از پیشکسوتان اجازه می‌گیرم»

قول ویژه نکونام به هواداران/ بودن در استقلال باعث افتخار است

سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست معارفه خود به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران گفت: از حجت کریمی و علی امیری تشکر می کنم که در کنار من بودند. باید از آنها به خاطر حمایتهایشان و کارهایی که انجام دادند تشکر کنم.

سرمربی استقلال ادامه داد: ممنون هواداران استقلال هستم. در این مدت خیلی به من لطف داشتند. خودم اخبار را پیگیری می کردم. ای کاش می شد تک تک و حضوری از همه آنها تشکر کنم. به آنها قول می دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم. باعث افتخارم است در این تیم هستم. از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال اجازه می گیرم.

نکونام خاطرنشان کرد: ممنونم از پدرم که اینجا است و من را استقلالی کرد. به وجودش افتخار می کنم. خوشحالم در استقلال هستم. امیدوارم بتوانیم کنار هم با هواداران روزهای خوبی را رقم بزنیم. ان شاءالله بتوانیم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم و باعث افتخار هواداران باشیم. قول می دهم آخر فصل، فصل خوشحال کننده ای برایشان داشته باشم. به هواداران می گویم ان شاءالله کنار هم خوشحال باشیم و جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: شرایط طوری نیست به صورت کنفرانس صحبت کنیم ولی حتماً یک برنامه گذاشته می شود و من در خدمت دوستان خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران، باشگاه، من و خانواده ام داشت را در آینده فراموش کنیم و به موفقیت برسیم.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/3/31
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: