برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ریوالدو: با آنچلوتی قهرمان جام جهانی می‌شویم

ستاره سابق تیم ملی برزیل ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با هدایت کارلو آنچلوتی قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) به همکاری با کارلو آنچلوتی اطمینان دارد و قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ برای این مربی منتظر بماند تا بعد از اتمام کارش با رئال مادرید سکان هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرد. 

ریوالدو ستاره سابق بارسلونا به اخبار حضور کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در تیم ملی برزیل واکنش نشان داد و گفت: من مطمئن هستم که هیچ مربی برزیلی نمی تواند کار خود را در تیم ملی ما به خوبی آنچلوتی انجام دهد. مربیان برزیلی تحت فشار بسیار زیادی قرار می گیرند و هر زمان که نتیجه مورد نظر کسب نشود رسانه ها روی او فشار می آورند تا برکنار شوند. انتصاب آنچلوتی تاریخی خواهد بود. امیدوارم اولین مربی خارجی ما شود و با او در سال ۲۰۲۶ قهرمان جهان شویم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: سطح کارلو آنچلوتی بسیار بالاست. او یک مربی عالی است که می تواند با تیم ملی برزیل نتایج خوبی کسب کند. علاوه بر این، او در سراسر جهان بسیار مورد احترام است و فوتبال دوستان برزیلی کار او را قبول دارند. مردم برزیل از داشتن یک مربی با کیفیت و با تجربه خوشحال خواهند شد.

ریوالدو در فصل ۰۳-۲۰۰۲ زیر نظر آنچلوتی برای میلان بازی کرد. پیش از ریوالدو نیز نیمار بهترین گلزن برزیل از حضور آنچلوتی در این تیم استقبال کرده بود.

ESPNBrazil نیز اعلام کرد که فدراسیون فوتبال این کشور با کارلو آنچلوتی به توافق دست پیدا کرده و این مربی ایتالیایی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و جایگزین تیته می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/4/3
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: