برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
ارتباط سرنوشت ساز روز شنبه؛

شرط پرسپولیسی شدن یک ملی‌پوش/احتمال چرخش به سمت استقلال وجود دارد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس منتظر امضای رضایتنامه اش از سوی باشگاه دانمارکی است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه «وایله بولد دانمارک» پیشنهاد خود برای ارائه رضایت نامه سعید عزت الهی به باشگاه پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد تا هافبک تیم ملی ایران در فاصله ۶ ماه مانده به پایان قراردادش از این تیم جدا شود.

هافبک تیم ملی ایران که ارتباط خوبی با ملی پوشان پرسپولیس دارد پس از گرفتن تخفیف از باشگاه دانمارکی توانست موضوع را با مسئولان پرسپولیس در میان بگذارد تا آنها در نامه ای رسمی موافقت خود را با این مبلغ و انتقال آن به دانمارک اعلام کنند.

مدیر باشگاه وایله دانمارک قرار است ظهر شنبه جلسه ای را با عزت الهی به صورت آنلاین برگزار کند تا در نهایت رضایت نامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر کند.

در صورتیکه باشگاه پرسپولیس بتواند مبلغ مورد نظر دانمارکی ها را بلافاصله منتقل کند عزت الهی با عقد قراردادی به مدت دو فصل به پرسپولیس خواهد پیوست در غیر این صورت احتمال چرخش ۱۸۰ درجه ای او برای پیوستن به استقلال نیز وجود دارد.

حضور چند بازیکن ملی پوش ایران در بین بازیکنان پرسپولیس اشتیاق عزت الهی را برای پیوستن به این تیم افزایش داده است اما همه چیز به شنبه پیش رو و تصمیم مدیر باشگاه وایله بولد دانمارک بستگی دارد.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/23
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: