برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ستاره والیبال جوانان ایران: حالا وقت قهرمانی جهان با تیم بزرگسالان است

امیرمحمد گلزاده بعد از دریافت جایزه ارزشمندترین بازیکن جهان در رده نوجوانان و جوانان می گوید به دنبال کسب این جایزه در رده بزرگسالان و قهرمانی ...

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت volleyballworld، در فینال بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان در منامه بحرین، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی حساس به مصاف ایتالیا رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ برسد تا با این برد، قهرمان این رقابت ها شود. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ به سود والیبال ایران پایان یافت.

در پایان این رقابتها  امیرمحمد گلزاده به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال در بحرین انتخاب شد. این مهاجم 205 سانتی متری پس از اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۲۰ سال  به عنوان MVP انتخاب شد، حالا بالاترین جایزه فردی مسابقات جوانان جهان را به خود اختصاص داد.

ستاره نوظهور ایران گفت: من پیش از این جایزه MVP را با تیم نوجوانان ایران دریافت کرده ام. حالا هدف من کسب جایزه MVP با تیم بزرگسالان و قهرمانی جهان در بالاترین سطح است. بسیار خوشحالم که این جام را به دست آوردم. در این سال ها همیشه برای رسیدن به این هدف تلاش کرده ام. والیبال یک ورزش فوق العاده و شیرین است. شما نمی توانید بدون درد چیزی به دست آورید. 

او همچنین در مورد پیروزی مقابل ایتالیا در فینال گفت: خدا را شکر می کنم. از کسب این جام قهرمانی بسیار خوشحالم. برای تیم ایتالیا بهترین ها را آرزو می کنم. آنها در فینال خیلی خوب بازی کردند. ما تیم بسیار خوبی هستیم. پتانسیل خود را می دانیم و برخی از ستاره های ما می توانند به تیم بزرگسالان بپیوندند.

ستاره والیبال جوانان ایران: حالا وقت قهرمانی جهان با تیم بزرگسالان است

لیست تیم رویایی این رقابت ها:

ارزشمندترین بازیکن: امیر محمد گلزاده (ایران)

بهترین مدافعان میانی: لازار بوچکوو (بلغارستان)، فیلیپو بارتولوچی (ایتالیا)

بهترین مهاجمان قدرتی: مبین نصری(ایران)، اورییلی ماتیا (ایتالیا)

بهترین لیبرو: گابریل لارنزانو (ایتالیا)

بهترین پاسور:  عرشیا به نژاد (ایران)

بهترین قطر پاسور: امیر محمد گلزاده(ایران)

گلزاده در این دوره از مسابقات عملکرد خوبی از خود ارائه داد. او در مجموع ۱۳۶ امتیاز، شامل ۱۰۷ اسپک موفق، ۱۱ دفاع و ۱۸ امتیاز سرویس به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/4/26
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: