برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها در جلسه کمیته فنی

نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی مردان در لیگ ملت ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه های پیش ...

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی مردان در لیگ ملت ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه های پیش روی این تیم ها از ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه ۳۱ تیرماه به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون آغاز می شود.

در این نشست سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان و جوانان و اعضای کمیته فنی شرکت کننده، عملکرد ملی پوشان والیبال مردان ایران در لیگ ملت ها و قهرمانی جوانان جهان را از محورهای مختلف بررسی می کنند و مروری بر برنامه های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای دیگر رویدادهای سال ۱۴۰۲ خواهند داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری در لیگ ملت ها ۲۰۲۲ در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و سه رویداد مهم قهرمانی مردان آسیا، بازی های آسیایی هانگژو و رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پیش رو دارد.

تیم ملی والیبال جوانان نیز با کسب رتبه نخست در مسابقات بحرین، موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی جهان شد.

دستور جلسه کمیته فنی به قرار زیر است:

استماع گزارش سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مورد لیگ ملت ها و مسابقات پیش رو (قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و انتخابی المپیک)

استماع گزارش سرمربی تیم ملی جوانان در مورد مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و برنامه ها و مسابقات پیش رو

بررسی موارد و مطالب مطرح شده و ارائه نقطه نظرات ازسوی اعضای کمیته فنی

سایر موارد پیش بینی نشده

منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/29
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: