برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رضازاده: تشکیل وزارت ورزش وجوانان به سود ورزش نیست

ورزش. وزنه برداری. رضا زاده
تهران - سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: در شرایطی که ورزش ایران در بازیهای آسیایی گوانگجو به یک پیروزی تاریخی دست یافته است،ادغام سازمان تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان، هیچ سودی برای ورزش نخواهد داشت.

حسین رضا زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با انتقاد از طرح تشکیل وزارت ورزش و جوانان افزود: در شرایطی که اهالی ورزش خود را برای حضور درخشان در بازیهای المپیک ‪ ۲۰۱۲‬لندن آماده می‌کنند، ادغام سازمان تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان نه تنها هیچ سودی برای ورزش نخواهد داشت بلکه تمرکز فدراسیون‌ها را بر هم می‌زند.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، چالش‌های زیادی را برای ورزش ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت: دولتی کردن ورزش، آن هم زمانی که همه کشور به سمت خصوصی شدن پیش می‌رود، نمی‌تواند اقدام خوشایندی باشد. از طرفی ورزش یک موضوع فرابخشی است که برای رشد و اعتلای بیشتر، باید چند وزارتخانه درگیر آن باشند، حال آنکه با وزارتخانه شدن ورزش، عرصه برای فعال‌های گسترده و بزرگ خانواده ورزش تنگ خواهد شد.

رضازاده با اشاره به خدمات ارزنده رییس سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد:
تنها یک سال از حضور سعیدلو در راس سازمان تربیت بدنی می‌گذرد، اما ایشان با مدیریت خوب خود، ورزش قهرمانی را به سمتی سوق داد که همگان شاهد درخشش خیره‌کننده کاوران ایران در گوانگجو بودند.

وی ادامه داد : شناختی که معاون رییس جمهوری از ورزش به دست آورده و حمایت‌های بی‌دریغ ایشان از ورزشکاران همانطور که در کسب پیروزی‌های غرورانگیز ورزش ایران در بازیهای آسیایی نقش داشت و موثر بود در ادامه راه نیز می‌تواند کلیدی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر باشد. در چنین شرایطی نادیده گرفتن سرمایه‌های مدیریتی که کارنامه‌ای درخشان داشته است، معنایی جز بازگشت به عقب نخواهد داشت.










تاریخ: 1389/10/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: