برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در مشهد برگزار می‌شود

ورزش. وزنه برداری. مسابقه
مشهد- دبیر هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور ‪ ۱۵‬لغایت ‪ ۱۸‬دی ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود.

سید ابوالحسن جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود : این مسابقات با شرکت تیم‌های خراسان رضوی، فارس، کرمانشاه ، حفاری شرکت ملی نفت، حفاری نفت گچساران و نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.

وی گفت: ‪ ۴۸‬وزنه بردار در وزن‌های ‪ ۱۰۵ ،۹۴ ،۸۵ ،۷۷ ،۶۹ ،۶۲ ،۵۶‬و به اضافه ‪ ۱۰۵‬کیلوگرم در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

او افزود: با یکی از شرکت‌های خصوصی مشهد برای تامین هزینه مالی برپایی این رقابتها صحبت شده و مذاکرات برای تامین اسپانسر آن ادامه دارد.

جمالی اظهار داشت:مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور نیز یازدهم الی سیزدهم اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مجمع هیات وزنه بردرای خراسان رضوی برای انتخاب رییس این هیات با حضور حسین رضا زاده ، رییس فدراسیون وزنه برداری کشور در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

دبیر هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: رییس فدراسیون وزنه برداری علاوه بر شرکت در مجمع هیات وزنه برداری خراسان رضوی ، از مکان تعیین شده برای برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور در مشهد نیز بازدید و با برخی اعضای شورای اسلامی این شهر برای تامین منابع مالی این رقابت‌ها مذاکراتی خواهد داشت.









تاریخ: 1389/10/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: