برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
کارشناس و مربی فوتبال:

شکست مقابل سپاهان پل موفقیت تراکتور در مصاف با پرسپولیس

تبریز - کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را ...

علی ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست ۳ بر یک تراکتور در تقابل با تیم سپاهان افزود: یکی از موفقت های تیم سپاهان این بود که شاکله اصلی تیم را در فصل نقل و انتقالات حفظ کرده بود و با جذب چند بازیکن در پست های مورد نیاز تیم مثل رضا اسدی و چند بازیکن دیگر تقویت کرده بود.

بازیکن سابق تیم تراکتور و مربی فوتبال عنوان داشت: همانطور که در بازی دیروز دیدید تیم تراکتور از لحاظ فیزیکی کمی مقابل سپاهان کم آورد و تیم میزبان عملکرد خوبی نسبت به تراکتور داشتند و حتی در توپ های هوایی خط دفاعی تراکتور را خیلی اذیت کردند.

ابراهیمیان با بیان اینکه معتقد هستم در تقابل با تیم های حرفه ای باید حرفه ای عملکرد کرد، یادآور شد: در خط دفاعی چنان عملکرد ضعیفی داشتیم که حتی هافبک های تیم سپاهان نیز از کناره ها نفوذ می کردند و دفاع تیم تراکتور از کنترل بازیکنان مقابل عاجز مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: فرشاد احمد زاده و رضا شکاری با خلق موقعیت در نیم فضاهای تراکتور توانستند گل دوم را به تراکتور تحمیل کنند.

ابراهیمیان با بیان اینکه قبول داریم بازی اول تراکتور قرعه بدی داشت و در مصاف با تیم سپاهان به میدان رفت، اذعان داشت: امیدوارم در بازی های بعدی هماهنگی تیم بیشتر از این باشد چرا که در دفاع وسط و همچنین هافبک دفاعی نمی توانستیم یارگیری کنیم و به این دلیل آقای خمز دست به تغییرات زد و عارف آقاسی را بیرون کشید چون فوروارد های تیم سپاهان آزادانه ورود می کردند و گل می زدند.

وی در خصوص عملکرد صفا هادی توضیح داد: صفا در بازی مقابل سپاهان پوشش خوبی نداشته و به خط دفاعی توانست کمک کند و علی رغم انتظارات بالایی که از صفا داشتیم برعکس بازی های قبلی در حد و اندازه خودش ظاهر نشد.

کارشناس فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رقم دستمزد یکی از بازیکنان تیم سپاهان با ۲ و ۳ بازیکن ما برابری می کند، یادآور شد: باید قبول کنیم که بازی های اول در لیگ برتر برای خیلی از تیم ها حتی مدعی قهرمانی سخت شروع می شود.

ابراهیمیان با انتقاد از برخی پیج های هواداری اظهار کرد: نباید با وعده قهرمانی و بیان اینکه تیم ما امسال قهرمان خواهد شد فشار بالایی را روی بازیکنان تیم ایجاد کنیم چرا که باید قبول کنیم که دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال هم هزینه کرده اند و برای موفقیت برنامه ریزی دارند و به نظر بنده تیم های دیگر امسال خوب بسته شده اند و فکر می کنم بازی های لیگ برتر بیست و سوم از جذابیت بالایی برخوردار باشد و در ادامه راه به تراکتور امیدوار هستم که با هماهنگی و برنامه جامع به موفقیت دست بیابد.

وی در مورد دریافت گل سوم نیز گفت: این گل کاملاً عدم هماهنگی دروازه بان و خط دفاعی را به نمایش گذاشت با شناختی که از آقای خمز دارم و توانایی های که این مربی با تجربه دارد انشاالله با آنالیز خوب در بازی های بعدی شاهد این صحنه ها نباشیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور در خصوص عملکرد خط حمله تیم و نیاز به جذب مهاجم ۶ دانگ، خاطرنشان کرد: فصل گذشته بازی که رضا اسدی برای ما انجام می داد در بازی دیروز حسین زاده نمی توانست بازی را در بیاورد و اصلاً در جریان بازی نبود و به نظرم باید در نوک حمله بازیکنی را جذب کنیم که خواسته های تیم و آقای خمز را برآورده کند و متذکر شوم که به چشم نخوردن حسین زاده باعث شد تا گوستاوو و خمینز هم به چشم نخورند و تعویض شدند و حتی با تعویض حسین زاده با کریم آذر تک گل تراکتور توسط این بازیکن به ثمر رسید.

ابراهیمیان با بیان اینکه یک اصل در فوتبال وجود دارد که اگر نتوانی در جلو توپ را حفظ کنی خواهید باخت، عنوان کرد: ما دیروز نتوانستیم در حد و اندازه خودمان وارد میدان شویم و در مقابل تیم سپاهان عملکرد خوبی داشت و به کسب ۳ امتیاز دست یافت، حال باید منتظر باشیم ببینیم که تراکتور به هماهنگی لازم و قابل قبول دست خواهد یافت چرا که معتقد هستیم با یک بازی نمی توان در مورد عملکرد تیم نظر داد و امیدواریم در ادامه لیگ این شکست پل موفقیت برای تراکتور باشد.

تیم فوتبال تراکتور از هفته اول لیگ برتر بیست و سوم ۳ بر یک مقابل سپاهان تن به شکست داد تا به نوعی پرشورها نگران وضعیت تیم محبوبشان باشند.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/5/21
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: