برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یحیی گل محمدی:

دیگر دوست ندارم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ورزشگاه آزادی هیچ کیفیتی ندارد گفت: دیگر دوست ندارم در ورزشگاه آزادی تیمم بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن درباره تساوی یک - یک دو تیم گفت: همه بازی هایی که قرار است انجام دهیم احتمال مساوی آن زیاد است. چون شرایط بازی کردن وجود ندارد. نمی توان در این زمین بازی کرد. هفته اول خدا پدر نعمتی را بیامرزد که باعث شد یک بر صفر ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه این بازی ها از ۱۰ بازی ۸ بازی مساوی و دو بازی، یک گله تمام خواهد شد. این وضعیت چمن، نورافکن، وضعیت سکوهاست. مجبور نیستید که مسابقات را برگزار کنید.

وی گفت: به پیروانی گفتم زحمت بکشید نامه بزنیم بازی ها در شهید کاظمی برگزار کنیم. تماشاگر که نمی آید، چمن هم افتضاح است حداقل آنجا چمن بهتر است و می توان فوتبال بازی کرد.

گل محمدی درباره بازی حریف افزود: ذوب آهن شایسته بود و در نیمه اول بازی خوبی انجام داد ولی کار در این چمن طوری پیش می رود که کار برای حریفان ما راحت است.

سرمربی سرخپوشان گلایه های خود از وضعیت نامناسب چمن را ادامه داد و تاکید کرد: تیمی هستیم که باید به بازی سرعت بدهیم که اگر نتوانیم یعنی یک تیم معمولی هستیم. نمی خواهم نتیجه را توجیه کنم اما امکانات خود باعث یک بازی خوب می شود.

گل محمدی تاکید کرد: اگر بتوانیم روی یک چمن خوب و نور خوب بازی کنیم شک نکنید که همه تقصیرها و مسئولیت گردن من است الان هم گردن من است همه چیز را گردن می گیرم اما دفعه بعد آقای درویش آقایان هیأت مدیره باشگاه نمی دانم به کی باید بگویم شما دارید برای هر بازی یک میلیارد و خرده ای پول می دهید حداقل کاری که می توانند انجام بدهند چمن را کوتاه کنند. کاری دارد مگر! به ناظر بازی می گوئیم چمن را کوتاه کنید، می گوید این ته آن است. به مسئول زمین می گوئیم، می گوید اگر چمن را کوتاه کنیم کچلی های زمین معلومی می شود! به من چه که کچلی ها معلوم می شود، من باید جورش را بکشم و جواب پس بدهم. با این وضعیت استادیوم و چمن نه تماشاگر داریم نه چمن خوب و نور خوب و سکو داریم، چه کار می توانیم بکنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با عصبانیت صحبت هایش را ادامه داد و گفت: در مورد مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم. تیم ها دوست دارند ما کند بازی کنیم این اتفاق در همان بازی اول هم می توانست رخ بدهد و هم این بازی که در این بازی رخ داد. بازهم دست بازیکنان درد نکند بازی سختی را مساوی کردیم. موقعیت درست کردن در این شرایط سخت است. نمی دانم در مورد بازی چه باید بگویم. تیم حریف به این وضعیت اعتراض داشت اما بازیکنان ما در زمین گرم کردن با ناراحتی به رختکن آمدند، هر کاری کردیم که در ذهن بازیکنان بیرون بکنیم که بازی خودتان را بکنید نمی شود.

گل محمدی درباره تفاوت وضعیت چمن محل تمرین با محل بازی یادآور شد: همانطوری که تمرین می کنیم انتظار داریم در زمین مسابقه هم همانطور باشند. ما در تمرین سرعتی بازی می کنیم اما در ورزشگاه آزادی حال بچه ها بد می شود. نمی توانیم از بازیکنان ایراد بگیریم. نمی توانند توانایی های خودشان را در زمین ارائه بدهند این مشکل هفته اول بود و اعتراض کردیم. این هفته هم اتفاق افتاد همین برقی که رفت در هفته اول در همین دکل رخ داد. مشکل است مشکل چی هست؟ یک برقکار اگر نیست خودمان بیاوریم. برق ورزشگاه درست شود.

او درباره جذب مهاجم خارجی مد نظر خودش که باشگاه عنوان کرده هنوز به آن نرسیده است تصریح کرد: انتظاراتی که وجود دارد انتظارات به جایی است، دو سه مساله هست که کار را سخت می کند. اول بحث مالی باشگاه است که نمی رسد بازیکن خوب جذب کنیم یا بخاطر ساختاری که وجود دارد به ایران نمی آیند. مربیان خارجی وقتی به ایران می آیند امکانات را می بینند فرار می کنند. یکی بحث های مالی است و دیگری اینکه با این وضعیت نمی آیند. مهاجمی که مد نظر داریم هم گران است هم شرایط جذبش نیست اما بازهم می گردیم و تلاش می کنیم همانطور که درویش گفته ۴۰-۵۰ مهاجم دیدیم اما مهاجمی که بیاید و کار را برایمان در بیاورد فعلاً نیست. فشار روی ما هست باید به یک مهره خوب برسیم و بعد تصمیم بگیریم.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/6/3
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: