برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بلینگام: انتظار چنین شروعی را با رئال نداشتم

ستاره انگلیسی رئال مادرید اعتراف کرد که انتظار چنین شروع خیره کننده ای را با کهکشانی ها نداشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برابر اوساسونا با درخشش جود بلینگام توانست با چهار گل به پیروزی دست پیدا کند. در این بازی هم بلینگام ستاره زمین بود و توانست گل های اول و دوم رئال را به ثمر برساند تا نشان دهد که بهترین بازیکن تیمش در فصل جاری است.

بلینگام در ۱۰ بازی رئال، ۱۰ گل به ثمر رسانده و سه پاس گل هم داده است. او درباره عملکرد خیره کننده اش با رئال گفت: اعتراف کنم که انتظار چنین آغازی را نداشتم. من بازیکن جوانی هستم که به خودم اعتماد دارم. با این حال فکر نمی کردم چنین آماری را در ابتدا با رئال داشته باشم. من تنها ۱۰ بازی برای رئال انجام داده ام و باید به این روند ادامه داد.

او ادامه داد: اکنون باید به انگلیس بروم تا در تیم ملی را دو بازی پیش رو همراهی کنم و امیدوارم که در این دو بازی هم به پیروزی برسیم و با شرایط خوب به مادرید برگردم. طبیعتا نمی توانم در همه بازی ها گلزنی کنم اما باید سطح کیفی خود را حفظ کنم.

بلینگام در پایان درباره عادتی که قبل از بازی ها دارد، گفت: دوست دارم قبل از آغاز بازی وارد زمین شوم تا شرایط ورزشگاه را بسنجم. این باعث می شود آرامش داشته باشم. مدت هاست که چنین عادتی دارم و این باعث شده تا بازی ها را بدون استرس دنبال کنم.

رئال مادرید با بردی که برابر اوساسونا به دست آورد ۲۴ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/7/16
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: