برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوی آمادگی تیم‌های ملی وزنه برداری ایران یک هفته تمدید شد

ورزش. وزنه برداری. تیم‌های ملی
تهران - اردوی آمادگی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان وزنه برداری ایران با صلاحدید سرمربی این تیم ها، یک هفته تمدید شد.

به گزارش ایرنا، براساس تصمیم کورش باقری سرمربی تیم‌های بزرگسالان و جوانان وزنه برداری ایران، اردوی این تیم‌ها تا روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه امسال در کرمان ادامه خواهد یافت.

پیش از این قرار بود، نخستین اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان ایران تا روز سی ام دی ماه جاری در کرمان برگزار شود اما با توجه به شرایط مطلوب سالن فجر کرمان، این اردوها یک هفته دیگر تمدید شد.

هم اکنون جابر بهروزی، کیا قدمی، کیانوش رستمی، مجید عسگری، مرتضی بیگلری ، سعید محمدپور، ایوب مرادی، عماد باقری و بهادر مولایی وزنه بردار جوانی هستند که در کنار حامد مجیدی، مرتضی رضائیان، سهراب مرادی و بهداد سلیمی در نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران حضور دارند.

یاسر دادوند، دیگر ملی پوش وزنه برداری کشورمان در بازی‌های آسیایی ‪۲۰۱۰‬ گوانگجو چنین نیز از امروز تمرینات خود را در کرمان آغاز کرد.

تیم وزنه برداری جوانان ایران خود را برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان که خرداد ماه سال آینده در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

رقابت‌های وزنه برداری بزرگسالان جهان و انتخابی بازی‌های المپیک ‪۲۰۱۲‬ لندن در روزهای ‪ ۲۰‬تا ‪ ۳۰‬آبان ماه سال آینده در پاریس فرانسه برگزار می شود.









تاریخ: 1389/10/26
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: