برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین: کسب سهمیه پارالمپیک لندن مهمترین هدف در مسابقات جهانی نیوزیلند است

ورزش. جانبازان و معلولین. دوومیدانی
تهران - سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین با اشاره مسابقات جهانی ‪ ۲۰۱۱‬نیوزیلند، گفت: کسب سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک ‪۲۰۱۲‬ لندن اولویت نخست بازیکنان در این رقابت‌ها است.

بهمن رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین با حضور ‪ ۱۰‬ورزشکار از ‪ ۲۳‬دی ماه در تهران آغاز شده و تیم بامداد ‪ ۲۷‬دی ماه از طریق دبی عازم نیوزیلند خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ‪ ۱۰‬بازیکن اعزامی چهار نفر افرادی هستند که در مسابقات پاراآسیایی گوانگجو حضور نداشتند، گفت: دو نفر از دو و میدانی کار نیز که در گوانگجو موفق نبودند به همراه تیم برای کسب مجوز ورودی لندن و تجربه بازی‌های جهانی اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین تصریح کرد: شش بازیکن تیم ایران در ماده‌های پرتابی نشسته و ایستاده این مسابقات شرکت می‌کنند و چهار بازیکن نیز در دوها و پرش طول با سایر رقبای جهانی مبارزه می‌کنند.

وی پیش بینی کرد که تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان در نیوزیلند پنج تا شش مدال کسب کند و تاکید کرد: برای انتخاب بازیکنان اعزامی به احتمال مدال آوری آنان در بازی‌های پارالمپیک ‪ ۲۰۱۲‬لندن دقت بیشتری شده و هدف اصلی در این رقابت ها، کسب مجوز حضور در لندن است.

رضایی در پایان افزود: رقابت‌های دو و میدانی ‪ ۲۰۱۱‬قهرمانی جهان از ‪ ۲۹‬دی تا ‪ ۱۱‬بهمن با حضور نمایندگان ‪ ۴۸‬کشور جهان در کرایسچرچ نیوزلند برگزار می شود و مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان تا ‪ ۲۶‬دی ماه در تهران ادامه خواهد داشت.

کوروش فرهادی (کردستان)، پیمان نصیری (کرمان)، سیامک صالح فرج زاده، جلال خاکزادیه (آذربایجان شرقی)، جواد حردانی، عبدالرضا جوکار (خوزستان)، فرزاد سپهوند (لرستان)، علی محمدیاری (تهران) سیدعرفان حسینی و احمدرضا کاظمی (نابینا) ‪ ۱۰‬ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی هستند که بهمن رضایی به عنوان سرمربی و مصطفی بهرامی به عنوان مربی آنان را همراهی خواهند کرد کشورهای ایران، آنگولا، آرژانتین، اسپانیا، فرانسه، نامبیا، پرتغال، روسیه ، آمریکا، آذربایجان، بلغارستان،چین، عراق، کنیا، لهستان، ازبکستان، کوبا ، آلمان، ایرلند، کره جنوبی، اتریش، کانادا، فنلاند، ژاپن، کویت، هلند، امارات، الجزایر، مکزیک، مصر، انگلیس، هنگ کنگ، مالزی، اوکراین، ونزوئلا، تونس، دانمارک، برزیل، سوئد، سوئیس، ایتالیا، قبرس، نیوزلند، کلمبیا، اسلواکی، جمهوری چک، عربستان و استرالیا شرکت‌کننده در این رقابت ها هستند.









تاریخ: 1389/10/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: