برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پوچتینو این بار راضی و خوشحال

سرمربی چلسی از نمایش شاگردانش در دیدار برابر کریستال پالاس و کسب پیروزی در این بازی راضی و خوشحال است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، چلسی بحران زده توانست با هدایت پوچتینو یک پیروزی خانگی را به دست آورد. آبی پوشان لندنی در دیدار برابر کریستال پالاس با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: فرصت های زیادی را خلق کردیم. من از نمایش بازیکنان راضی و از کسب پیروزی خوشحال هستم. رقابت کردن در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت است و باید برای پیروز شدن بسیار خوب ظاهر شد.

او ادامه داد: نیم فصل نخست برای ما فراز و فرود زیادی داشت و واقعا بسیار سخت گذشت. امیدوارم که در نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد بهتر از خود نشان دهیم  و یک تیم در سطح بالا و رقابتی باشیم. در بعضی از بازی ها ناامید کننده ظاهر می شویم. بعضی ها وقت ها در پاس کاری ها بسیار کند هستیم و از بازیکنان همواره می خواهم که به بازی سرعت دهند.

پوچتینو درباره پنالتی زن نخست تیمش گفت: به گلگر گفتم که پنالتی را بزند اما اگر اطمینان ندارد آن را به مادوئکی بدهد. خوشحالم که مادوئکی پنالتی را به گل تبدیل کرد. او به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد و با اعتماد به نفس بالا توپ را به گل تبدیل کرد و این واقعا خوشحال کننده است.

سرمربی آرژانتینی درباره جذب بازیکنان جدید در زمستان گفت: این ماموریت باشگاه است و من هم باید فهرست بدهم. فعلا باید ارزیابی کنیم که به چه بازیکنانی نیاز داریم. من در این زمینه نگران نیستم و فعلا روی بازیهای پیش رو تمرکز می کنم.

سرمربی چلسی در پایان درباره انکونکو گفت: او می تواند کمک زیادی به چلسی کند. انکونکو به تازگی از مصدومیت برگشته و طبیعی است که آماده نباشد. او در بازی امشب در نقش پالمر بازی کرد اما طبیعی است که به عنوان یک مهاجم دوست داشته باشد که جلوتر بازی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/10/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: