برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سیلوا: انتقال فلیکس به اتلتیکو مادرید اشتباه بود

هافبک پرتغالی منچستر سیتی انتقال هموطنش به اتلتیکو مادرید را اشتباه دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از ابولا، ژائو فلیکس قبل از انتقال به اتلتیکو مادرید از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا بود و مشتریان زیادی داشت اما این بازیکن زیر نظر دیگو سیمئونه نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

او فصل قبل به صورت قرضی در چلسی بازی کرد و اکنون هم در بارسلونا است و این احتمال وجود دارد که دوباره به اتلتیکو مادرید برگردد.

برناردو سیلوا براین باور است که سبک بازی ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید نمی خورد وبه همین خاطر انتقال او به این تیم اشتباه بود.

سیلوا گفت: من راهی منچسترسیتی شدم و خیلی سریع در این تیم جا  افتادم چرا که سبک بازی من به این تیم شبیه بود اما وضعیت برای فلیکس کاملا متفاوت بود. سبک بازی فلیکس به اتلتیکو مادرید نمی خورد و این البته انتقادی به اتلتیکو نیست.

او ادامه داد: تصمیم فلیکس در انتقال به اتلتیکو مادرید اشتباه بود. شاید اگر من هم راهی این تیم می شدم موفق نمی شدم. خوشحالم که فلیکس در بارسلونا بازی می کند چرا که در این تیم وضعیت بهتری دارد و خودش هم خوشحال و راضی است. سبک بازی بارسلونا برای فلیکس مناسب تر است.

فلیکس به صورت قرضی در بارسلونا بازی می کند و توانسته که در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد. آبی اناری ها به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن هستند اما رقم اتلتیکو مادرید بالا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/10/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: