برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فودن عصای دست گواردیولا در روز غیبت هالند

سرمربی منچستر سیتی از نمایش شاگردانش در دیدار برابر اورتون راضی است و به ستایش از فیل فودن پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر یک اورتون را شکست داد تا با ۳۷ امتیاز و یک بازی کمتر به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. باتوجه به اینکه به تازگی از جام جهانی باشگاه ها برگشته ایم آمادگی خوبی داشتیم به ویژه در نیمه دوم که بسیار خوب ظاهر شدیم. با شایستگی پیروز شدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست کمی عقب کشیدیم و به همین خاطر دروازه ما باز شد. بازی کردن برابر اورتون سخت است اما خوشبختانه به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم. تیم اورتون بسیار خوب بازی می کند و این را به سرمربی این تیم هم گفتم. آنها یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم اما فودن در غیاب هالند بسیار خوب کار کرد. فودن در حرکت بین خطوط و ضربه زدن بهترین است. او امشب عالی بود و شایسته تشویق است. نباید فراموش کرد که او هنوز بازیکن جوانی است و در حال یادگیری.

گوردیولا درباره آسیب دیدگی استونز گفت: توپ از ابتدا آفساید بود و نمی دانم چرا داور پرچم نزد. همان توپ باعث مصدومیت استونز شد. ما به آسیب دیدگی و از دست دادن بازیکنان عادت کرده ایم و این مشکل را از ابتدای فصل داشته ایم. یک بازی سخت دیگر برابر برنتفورد داریم. من به بازیکنانم ایمان دارم. آنها نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/10/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: