برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولین جهان؟ حردانی اولین مدال ایران را به دست آورد

ورزش. جانبازان و معلولین. دوومیدانی
تهران - جواد حردانی پرتابگر تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین امروز یکشنبه نخستین مدال ایران از جنس برنز را در مسابقات قهرمانی جهان در نیوزیلند را کسب کرد.

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین،مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولین جهان از روز گذشته در نیوزیلند آغاز شد و یک مدال برنز به عنوان سرآغاز تلاش دوومیدانی کاران جانباز و معلول ایران در این رقابت‌ها به دست آمد.

حردانی در روز دوم رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان در ماده پرتاب دیسک ایستاده با ثبت رکورد ‪ ۴۶‬متر و ‪ ۵۳‬سانتی متر موفق به کسب مدال برنز شد.

برنز حردانی در کلاس ادغامی ‪ ۳۷/۳۸‬است و نخستین مدال ملی پوشان دوومیدانی کشورمان در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

مدال طلای این کلاس را ورزشکاری از کشور لهستان با ثبت رکورد جهانی ‪ ۵۳‬متر برگردن آویخت و نماینده اوکراین نیز با رکورد ‪ ۵۲‬متر و ‪ ۴۸‬سانتی متر مدال نقره را از آن خود کرد.

بیش از هزار ورزشکار از ‪ ۸۰‬کشور جهان در این رقابت‌ها که انتخابی پارالمپیک ‪ ۲۰۱۲‬لندن نیز محسوب می‌شود، شرکت دارند که تیم ملی دوومیدانی ایران نیز با ‪ ۱۰‬ورزشکار با حریفان جهانی رقابت می‌کند.

رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان، از دوم تا دهم بهمن ماه در ورزشگاه کویین الیزابت پارک کرایست چرچ نیوزلند برگزار می‌شود.

کوروش فرهادی (کردستان)، پیمان نصیری (کرمان)، سیامک صالح فرج زاده و جلال خاکزادیه (آذربایجان شرقی)، جواد حردانی و عبدالرضا جوکار (خوزستان)، فرزاد سپهوند (لرستان)، علی محمدیاری (تهران)، سیدعرفان حسینی و احمدرضا کاظمی (نابینا) ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابتها هستند که بهمن رضایی به عنوان سرمربی و مصطفی بهرامی به عنوان مربی این ورزشکاران را همراهی می‌کنند.








تاریخ: 1389/11/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: