برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نایب رییس فدراسیون کشتی: از شکست فوتبال بسیار متاسفم

ورزش. کشتی. فوتبال. محمدعلی صنعتکاران
تهران - نایب رییس فدراسیون کشتی و مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، از شکست و حذف تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در قطر، ابراز تاسف کرد.

محمدعلی صنعتکاران، یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این‌باره اظهار داشت: مثل هر ایرانی، خیلی دوست داشتم تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی مسابقه‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در قطر صعود کند، اما متاسفانه به هر دلیلی، این مساله جامه عمل به خود نگرفت.

صنعتکاران تصریح کرد: فوتبال به رغم توجهات فراوانی که به آن می‌شود، سال های متمادی است نتوانسته است انتظارات جامعه که همانا قهرمانی در قاره کهن و پهناور آسیاست، برآورده کند.

وی اضافه کرد: فوتبال در ایران همچون کشورهای دیگر، طرفداران زیادی دارد و موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی می‌تواند برای همه مردم کشورمان، بسیار روحیه بخش و شادی آفرین باشد.

نایب رییس فدراسیون کشتی یادآور شد: ایکاش، توجه و حمایتی که در این سال ها از فوتبال شده است، برای سایر ورزش‌ها از جمله کشتی می‌شد.

صنعتکاران ادامه داد: کشتی، ورزشی پهلوانی و کاملا ایرانی و متعلق به مردم ایران است که قدمتی بیش از فوتبال در کشورمان دارد و طی ‪ ۶۰‬سال اخیر، افتخارات بی‌شماری از عرصه‌های مختلف بین‌المللی از جمله مسابقه‌های قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک به ارمغان آورده است.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران خاطرنشان کرد: به واقع کشتی، ورزشی مظلوم است و به صورت باید و شاید به این ورزش توجه و رسیدگی نمی شود، در حالیکه کشتی به حمایت‌های خیلی بیشتری نیاز دارد.

صنعتکاران اضافه کرد: از همه مسوولان و دست اندرکاران امر می‌خواهم قدر این ورزش پهلوانی که بیشترین مدال‌های کاروان‌های ورزش ایران را از بازی های آسیایی و بازی‌های المپیک به ارمغان آورده است، بدانند و به آن کم لطفی نکنند.

وی در پایان گفت: ایجاد انگیزه در بین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشتی در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی، یقینا موفقیت بیشتر این ورزش را در مسابقه‌های قهرمانی جهان و همچنین بازی‌های المپیک، تضمین خواهد کرد.







تاریخ: 1389/11/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: