برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی/ دبیر فدراسیون کشتی: انتخابات مجمع به سال آینده موکول شد

ورزش. کشتی. ربطی
تهران - دبیر فدراسیون کشتی گفت: نشست اعضای مجمع چندین فدراسیون از جمله کشتی با درخواست متولیان آن به تعویق افتاد که طبق تصمیم سازمان تربیت بدنی، تمامی این انتخابات بعد از تعطیلات نوروزی سال ‪ ۹۰‬برگزار خواهد شد.

عارف ربطی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون کشتی به دلیل مشکل خاصی نبود و ما بهتر دیدیم برای برخورداری از زمان بیشتر و همچنین تغییر و تحولات احتمالی، تاریخ برگزاری این نشست را به بعد از تعطیلات عید نوروز تغییر دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر و تحولات احتمالی فدراسیون به کدام بخش از آن مربوط می‌شود، گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده و شاید با بررسی عملکرد برخی از کمیته‌های فدراسیون، تغییراتی در این بخش‌ها ایجاد شود.

وی افزود: آنچه مسلم است اساسنامه لیگ با توجه به مسایل و تجربیات رقابتهای قبلی مورد بررسی و تغییرات قرار خواهد گرفت.

ربطی خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاش مسئولان فدراسیون کشتی بر این است تا تمامی برنامه‌های مدون فدراسیون به خوبی اجرا شده و هیچ کم و کاستی نداشته باشیم که مطمئنا اجرای این برنامه‌ها نیاز به همت و پشتکار و همچنین نیروهای باتجربه و پر تلاش دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون درگیر تهیه و تدارکات امکانات برگزاری رقابتهای بین‌المللی جام تختی و همچنین جام یادگار امام هستیم تا این رقابتها را بهتر از دوره‌های قبل و با حضور تیم‌های صاحب نام خارجی بر پا کنیم.

ربطی افزود: رقابتهای انتخابی جوانان و همچنین اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به رقابتهای جام جهانی بلاروس و روسیه نیز در پیش است.

وی در خاتمه گفت: این برنامه‌ها گوشه‌ای از فعالیت‌های همیشگی فدراسیون کشتی است که باید مورد توجه منتقدان قرار گیرد، چرا که برخی از منتقدان بر این باورند که مسئولان فدراسیون از صبح تا شب، بدون انجام کار مفید، وقت شان را در اتاق‌های خود بیهوده تلف می‌کنند.

گفتنی است پیش از این قرار بود نشست مجمع فدراسیون کشتی برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون بعدازظهر سوم اسفند ماه آینده برگزار شود که این نشست به سال آینده موکول شد.







تاریخ: 1389/11/24
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: