برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ایروبیک؛ راهی برای تمرین تمامی اعضای بدن

«ایروبیک؛ ورزش همگانی» عنوان کتابی است که به زودی از سوی انتشارات «نرسی» منتشر خواهد شد. این اثر به بیان فواید و شیوه انجام ایروبیک پرداخته، آن را به عنوان راهی موثر برای تمرین تمامی اعضای بدن به حساب می‌آورد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مولف در این کتاب سعی دارد قبل از آَشنایی مخاطب با اصول اولیه ایروبیک و آموزش یک جلسه تمرین ایروبیک، وی را با دستگاه عضلانی، دستگاه اسکلتی، دستگاه قلب، جریان خون و رژیم غذایی در ورزش و فعالیت بدنی آشنا کند تا بتواند با آگاهی بهتر به تمرین این ورزش بپردازد.

مخاطب با مطالعه این نوشتار می‌آموزد که شیوه تمرین ایروبیک موجب توسعه و افزایش آمادگی جسمانی(هوازی) می‌شود و این مساله باعث افزایش قدرت، سرعت و هماهنگی میان اعصاب، عضلات، انعطاف‌پذیری و چابکی می‌شود.

مولف در این کتاب، ورزش ایروبیک را از آنجا که تمام عضلات در این ورزش به کار گرفته می‌شوند، به عنوان بهترین روش برای کاهش وزن و تناسب اندام معرفی کرده است. 

«ایجاد توازن در بدن»، «افزایش هماهنگی» و «حفظ سلامتی» در کنار لذت و سرگرمی از جمله فواید ایروبیک است که می‌توان از آن برای فاکتورهای متعدد آمادگی جسمانی مانند استقامت، قدرت، انعطاف‌پذیری و ... در بدن بهره گرفت.

چاپ نخست کتاب «ایروبیک؛ ورزش همگانی» اثر مشترک محمدرضا اسد و فهیمه عاشورلو در شمارگان 1000 نسخه به زودی از سوی انتشارات «نرسی» منتشر و راهی بازار نشر خواهد شد. بهای این اثر هنوز مشخص نیست.
تاریخ: 1389/12/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: