برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تشکر در گفتگو با مهر:لیگ منظمی داشتیم/ امتیاز ملاک سقوط و صعود تیم‌ها به دسته‌های مختلف است

رئیس سازمان لیگ ژیمناستیک ایران به دنبال برگزاری مرحله نهایی این مسابقات در تهران گفت: امتیازات تیم‌ها ملاک سقوط و صعود آنها به دسته‌های سه‌گانه لیگ خواهد بود.

کمال تشکر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله چهارم لیگ‌های ژیمناستیک ایران با شناخت قهرمانان در هر سه دسته برتر، یک و دو به پایان رسید. البته هنوز تکلیف صعود و سقوط تیم‌ها در دسته‌ها مشخص نیست و باید بعد از اتمام مسابقات ایروبیک با بررسی نتایج وضعیت تیم‌ها را برای شرکت در لیگ‌های سال آینده مشخص کنیم.

رئیس سازمان لیگ ژیمناستیک ایران خاطرنشان کرد: طبق تصمیم گیری که ابتدای سال گرفته شد از این پس صعود و سقوط تیم‌ها بسته به امتیازات آنها اعمال می شود. بدین ترتیب این امکان وجود دارد که تیمی که در دسته دو حاضر هست با در نظر گرفتن امتیازات خود به طور مستقیم به دسته برتر صعود کند یا حتی بالعکس تیم دسته برتر به دسته دوم سقوط کند.

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم برای اجرای عدالت بین تیم‌های شرکت کننده در لیگ‌های مختلف به اجرا در آمده است. ما در بسیاری از مواقع تیم‌هایی را داشته‌ایم که از لحاظ امتیاز و شرایط تیمی در حد لیگ دسته برتر بودند اما تنها یک پله در لیگ صعود می کردند با این تصمیم عدالت برای این تیم‌ها به اجرا در می آید.

تشکر ادامه داد: لیگ امسال از نظر فنی لیگ خوبی بود و تیم‌ها با قدرت در مسابقات شرکت کردند. با جدا کردن مسابقات در دسته‌های مختلف هم شاهد برگزاری رقابت‌هایی با نظم و ترتیب بیشتر بودیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه لیگ امسال کم حاشیه‌ترین مسابقه باشگاهی در چند سال گذشته بوده است و هیچ اعتراضی هم نسبت به داوری‌ها صورت نگرفت.


تاریخ: 1389/12/25
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: