برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بامداد کتاب با بیش از 300 عنوان اثر در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیر مسوول انتشارات بامداد کتاب از عرضه بیش از 300 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: حدود 113 عنوان از این آثار ، چاپ نخست و در شمار آثار بازچاپی محسوب می‌شوند.مهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این باره اظهار داشت: در سال 1389 حدود 58 عنوان کتاب تجدید چاپ شد که 35 عنوان آنها چاپ دوم، 11 عنوان چاپ سوم، 6 عنوان چاپ چهارم، 2 عنوان چاپ پنجم، 2 عنوان چاپ ششم و یک عنوان کتاب چاپ هفتم‌اند. این آثار در نمایشگاه کتاب تهران در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: «آسیب‌های فوتبال»، «ماساژ صورت»، «پیاده‌روی»، «شنا؛ اوج آمادگی با 100 جلسه تمرین»، «قایقرانی» و «آموزش تربیت بدنی نوجوانان» عناوین کتاب‌هایی‌اند که برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهند شد.

مدیر مسوول انتشارات بامداد کتاب به اسامی برخی از آثار تجدید چاپی اشاره کرد و گفت: کتاب «اماکن و فضاهای آموزشی» از جمله کتاب‌هایی به شمار می‌آید که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه خواهد شد. این کتاب به دلیل استقبال فراوان مخاطبان، از سوی این انتشارات به چاپ دوم رسیده است.

صادقی در پایان گفت: کتاب‌های «ماساژ»، «بدمینتون»، «بهداشت و ورزش»، «روانشناسی ورزشی»، «آسیب‌های ورزشی»، «پزشکی و ورزشی»، «قوانین و مقررات فوتبال»، «فعالیت رسانه‌ای»، «مکمل‌ها و داروهای نیروزا»، «کشتی» و «زنان ورزشکار» آثاری‌اند که برای چندمین بار شاهد حضورشان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهیم بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال از 14 تا 24 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
تاریخ: 1390/1/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: