برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با آغاز رقابت‌های بانوان؛امتیاز مسابقات کشوری به امتیازات رنکینگ آسیایی رکابزنان افزوده می‌شود

تقویم رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کشور در حالی در بیش از 6 بخش زنان و مردان برگزار می شود که امتیاز رکابزنان به طور مستقیم به امتیازات رنکینگ آسیایی شان افزوده خواهد شد.

مهرداد صفرزاده دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: طبق قوانین بین‌المللی امتیازات رقابت‌های قهرمانی کشور رکابزنان به طور مستقیم در امتیازات رنکینگ آنها در آسیا و جهان تاثیر دارد.

وی افزود: اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری برای محاسبه این امتیازات زمان خاصی را به همه کشورها اعلام کرده و ما هم موظف هستیم تا این مسابقات را تا این زمان برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: به همین دلیل مجبور هستیم دو مسابقه جوانان و بزرگسالان زن و مرد در بخش‌های جاده و پیست را  در این مهلت تعیین شده برگزار کنیم. در این تقویم مسابقات دو بخش پیست و جاده از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز و تیرماه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که در این چارچوب برگزار می‌شود، رقابت‌های بخش بانوان است. مسابقاتی چون پیشکسوتان(خردادماه-مشهد)، نوجوانان جاده(تیرماه-گلستان)، نوجوانان جاده(تیرماه-جاده)، بزرگسالان پیست و جاده(تیرماه-تهران) و جوانان پیست و جاده (تیرماه- تهران) در تقویم فدراسیون گنجانده شده است.

صفرزاده در ادامه به گنجانده مسابقات دو رشته جدید در تقویم مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: به منظور آشنایی و راه‌اندازی دو رشته دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی کشور را در رشته هایی چون تریال(TRAIL) ، بی ام ایکس(BMX) در دستور کار خود قرار داده است.


تاریخ: 1390/2/5
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: