برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سکته مغزی در بازار نشر

کتاب «راهنمای کامل پیشگیری و درمان سکته مغزی» اثر «دکتر نیل اف.گوردون» از مجموعه کتاب‌های تندرستی موسسه «دکتر کوپر» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب با تاکید بر تمرینات ورزشی و ارایه راه‌های پیشگیری و درمان سکته مغزی با بهره‌گیری از ورزش، می‌تواند برای تمام علاقه‌مندان به این حوزه و بیمارانی که با مشکلات سکته مغزی دست و پنجه نرم می‌کنند، مناسب واقع شود.

کتاب حاضر در پنج فصل طراحی شده که گام نخست آن با پرداختن به حفظ تحرک به رغم معلولیت ناشی از سکته مغزی آغاز می‌شود، پس از آن فواید و خطرات ورزش در پیشگیری و درمان سکته آورده شده، فصل سوم شروع برنامه ورزشی مرتب است، در چهارمین گام از اثر سیستم‌های نمره‌بندی سلامتی؛ تضمین بیشترین بهره سلامتی با کمترین خطر ارایه شده است و فصل پایانی به ورزش در محدوده بی‌خطر می‌پردازد.

در بخشی از پیشگفتار کتاب آمده است: «بیماران مبتلا به سکته مغزی که این کتاب را مورد مطالعه قرار می‌دهند، به مبارزه‌جویانی پر‌تحرک بدل خواهند شد که هرگز اجازه نخواهند داد از آنچه که ممکن است وضعیتشان را تغییر دهد، محروم گردند. آن‌ها مایلند آنچه مستلزم پر توان ساختن زندگی و ورزش است، انجام داده، در حفظ و نگهداری آن بکوشند.»

در بخش دیگری از اثر درباره مولف آمده است: «دکتر نیل اف. گوردون یکی از پیشسوتان پزشکی در زمینه بهداشت و ورزش است، وی 6 سال به عنوان مدیر پزشکی بخش توانبخشی قلبی و فیزیولوژی ورزش در بیمارستان نظامی 1 پرتوریا در آفریقای جنوبی خدمت کرده بود.
دکتر گوردون از سال 1987 مدیریت بخش فیزیولوژی ورزش را در موسسه تحقیقات تمرینات ورزشی کوپر، که اعتبار بین‌المللی دارد، در دالاس تگزاس عهده‌دار بوده است. او متجاوز از 50 مقاله در مورد طب و ورزش به رشته تحریر در آورده است.»

کتاب «راهنمای کامل پیشگیری و درمان سکته مغزی» با ترجمه «آذر‌ معزی» و «ابراهیم عباسی» از سوی نشر علم و حرکت در شمارگان2200 نسخه، 144 صفحه و بهای 35000 ریال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

تاریخ: 1390/2/9
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: