برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ دوومیدانی الماس- دوحه/احسان حدادی بر سکوی چهارم مرحله اول "دایموند" لیگ جهان ایستاد

احسان حدادی با کسب عنوان چهارم به کار خود در مرحله اول رقابتهای لیگ دوومیدانی الماس(دایموند لیگ) جهان در دوحه قطر پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله اول از رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس جمعه شب(16 اردیبهشت‌ماه) با حضور برترین دوومیدانی کاران زن و مرد جهان در دوحه قطر با برگزاری مسابقات در مواد پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش طول، پرش سه گام، پرش با نیزه، 100 متر، 200 متر، 400 متر، 1500 متر و 3 هزار متر بخش مردان و در بخش زنان هم در موادی چون پرش ارتفاع، 100، 200 ، 400، 1500 و سه هزار متر پیگیری شد.

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا تنها نماینده کشورمان در این رقابتها در همان پرتاب نخست با ثبت رکوردی به میزان 64 متر و 16 سانتی متر بهترین رکورد را برای خود ثبت کرد. وی در پرتاب دوم وسوم خطا کرد و در پرتاب چهارم دیسک رکورد 62 متر و 34 سانتی متر را به ثبت رساند.

"گرد کانتر" از استونی با 67 متر و 49 سانتی متر بر سکوی قهرمانی ایستاد. "ویرجینیوس الکنا" اهل لیتوانی با 65 متر و 92 سانتی متر دوم و "کاساناس" از اسپانیا با 64 متر و 22 سانتی متر سوم شد. 

مراحل بعدی این رقابتها به ترتیب در شانگهای چین، رم ایتالیا، یوژن آمریکا، اسلو نروژ، نیویورک آمریکا، لوزان سوئیس، پاریس فرانسه، بیرمنگام آلمان، موناکو فرانسه، استکهلم سوئد، لندن انگلیس، زوریخ سوئیس و بروسلس بلژیک برگزار می شود.
تاریخ: 1390/2/16
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: