برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بدلکاران 13 در اندیشه شکستن رکورد پرش بانجی از پاراگلایدر

خبرگزاری فارس: رکورد پرش بانجی از پاراگلایدر از سوی گروه بدلکاران 13 شکسته می‌شود.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، گروه بدلکاران 13 قصد دارند در سال 90 در صورت حمایت نهادها و سازمان های مربوطه و یا حامیان مالی چند رکورد جهانی را به نام خود و کشور ایران در کتاب ثبت رکورد های جهان (گینس ) ثبت کنند.

مازیار فرزانه، مدیر روابط عمومی گروه بدلکاران 13 با اعلام این خبر به فارس گفت: یکی از این رکوردها پرش از پاراگلایدر از ارتفاع 1500 متری به وسیله کش بانجی است. در رابطه با این کار با 5 خلبان هماهنگی‌های اولیه را انجام داده‌ایم که از میان این نفرات سیامک پورکلانتر با سابقه چندین مقام جهانی در رابطه با انجام این عملیات حاظر به همکاری با ما شد‌ه‌اند.

وی ادامه داد: از نظر تکنیکی برای انجام این کار باید محاسبات دقیقی صورت بگیرد چرا که بعد از پرش شخص، حفظ تعادل خلبان و پاراگلایدر بسیار دشوار است. همچنین لند کردن ( فرود) بجا نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که باعث حساسیت بیشتر این رکورد می شود.

فرزانه تأکید کرد: در حال حاظر ثبت این رکورد با استقبال کشورهای همسایه مواجه شده اما از آنجایی که هدف گروه بدلکاران 13نسبت به انجام این عملیات ثبت یک رکورد ملی به نام کشور ایران است تمام پیشنهادات این کشورها در این راستا از طرف این گروه مسکوت اعلام شده است.

وی در پایان گفت: ارشا اقدسی سرپرست گروه بدلکاران 13 مسئولیت پرش این عملیات را برعهده دارد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/2/25
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: