برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

كلاس مربيگري گلف با شركت شهرستانهاي فعال در اين رشته برگزار شد

ورزش. ساير رشته ها. گلف
اصفهان - نايب رييس هيات گلف استان اصفهان گفت: كلاس مربيگري گلف با شركت شهرستانهاي فعال در اين رشته برگزار شد.

مژگان دادخواه تهراني روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هدف از برگزاري اين كلاس بومي‌سازي ورزش گلف در شهرستانهاي استان اصفهان بود.

وي توسعه اين ورزش در شهرستانها، افزايش سرانه گلف در استان و افزايش بيمه‌شدگان اين رشته را از ديگر اهداف برگزاري اين كلاس عنوان كرد.

وي اظهارداشت: در اين كلاس ‪ ۳۰‬نفر شركت به صورت رايگان شركت كردند و افرادي كه قبول شدند، مدرك مربيگري اين رشته ورزشي را از فدراسيون گلف دريافت خواهند كرد.

نايب رييس هيات گلف استان اصفهان گفت: اين هيات در برگزاري كلاس مربيگري از مدرسان بومي استفاده كرد.

وي با اشاره به اينكه ايجاد زمين گلف نيازي به تغيير شرايط طبيعي زمين ندارد، افزود: اين ورزش از دل طبيعت پديد آمده و راه اندازي آن در روستاها و زمينهايي با جغرافياي طبيعي راهي براي بازگشت آن به طبيعت است.

وي خاطرنشان كرد: تاكنون در تعدادي از شهرستانهاي شمال و غرب استان اصفهان ورزش گلف راه اندازي شده و نيروهاي روستايي در اين رشته بكار گرفته شده اند.

به گفته وي شركت كنندگاني از شهرستانهاي اصفهان، كاشان، مباركه، نجف آباد ، شهرضا، زرين شهر، فلاورجان و چادگان در اين كلاس حضور يافتند.

بازي گلف در زمين‌هاي هموار و در فضاي آزاد انجام مي‌شود و بازيكنان به صورت انفرادي يا تيمي با چوبهاي ويژه اي، توپ كوچكي را درون سوراخي در زمين مي‌اندازند.

زمين گلف حدود ‪ ۳۰‬هزار متر مربع وسعت دارد و هر بازي حدود ‪ ۵‬ساعت زمان مي برد.






تاریخ: 1389/5/24
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: