برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جعفری:ثبت قرار داد کرار با استقلال ابهام دارد

جعفری با بیان این که ثبت قرار داد کرار با استقلال ابهام دارد، گفت: کمالوند خود با بازیکنان مورد نظرش مذاکره می‌کند و ما با آن‌ها قرار داد می‌بندیم.

 


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که ثبت قرار داد کرار با استقلال ابهام دارد، اظهار کرد: جاسم کرار در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده‌ دارد و کمیته مذکور به ما اعلام کرد کرده که تا حکم کرار را صادر نکرده اند، حق ندارید با او قرار داد ببندیند ، ولی نمی‌دام استقلالی‌ها چطور با او قرار داد بسته‌اند.


وی ادامه داد: کمالوند بارها گفته بود کرار بدون اجازه او آب هم نمی‌خورد و فصل بعد یا در تراکتورسازی می‌ماند و یا به خارج از ایران می‌رود. جاسم کرار هم نسبت به تراکتورسازی ابراز علاقه می‌کرد و ما اصلا انتظار نداشتیم از تیم ما برود. ضمن این که کرار با توافق کرده بود که تا صادر شدن حکم انضباطی‌اش صبر کند و سپس با ما قرار داد امضا کند. به همین دلیل قرار داد او با استقلال تا حدودی با استقلال عجیب و قریب است.


جعفری با اشاره به این که باشگاهش در حال حاضر سرگرم مذاکره با بازیکنان مورد نظر و عقد قرار داد با آن‌ها ، خاطر نشان کرد: از بین بازیکنان ما مصطفی اکرامی، مهدی ثابتی و محمد ابراهیمی همچنان قرار داد دارند و مرتضی اسدی و عباس محمدی هم قرار دادشان را تمدید کردند. افراد دیگری نیز هستند که در حال مذاکره با آن‌ها هستیم.


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره مصاحبه ای از فراز کمالوند که وی در آن از قرار داد کرار با استقلال گله کرده بود، گفت: کمالوند به من گفت که با هیچ جا مصاحبه نکرده است و می‌خواهد این قضیه را پیگیری کند، کمالوند هم منتظر بود که حکم کرار صادر شود تا با او قرار داد ببندیم.


وی درباره احتمال حضور آندرانیک تیموریان در استقلال تهران برای فصل آینده نیز خاطر نشان کرد: با خود آندو صحبت کردم. و او به من گفت که از طرف باشگاه استقلال به او تلفن کرده‌اند، ولی او هنوز هیچ مذاکره‌ای با آنها نکرده است . فعلا که تیموریان در اردوی تیم ملی است و به محض اتمام این اردو با او مذاکره می‌کنیم و درباره اش تصمیم می‌گیریم.


وی همچنین از توافق هیات مدیره باشگاهش با فراز کمالوند بر سر فهرست اسامی بازیکنان مورد نظر سرمربی تیمش خبر داد و اضافه کرد: کمالوند به من گفت حالا که ما با لیست او موافق هستیم، دیگر مشکلی وجود ندارد و خودش با بازیکنان مورد نظرش مذاکره می‌کند و قرارها را می‌گذارد و در نهایت بازیکنان برای عقد قرار داد به باشگاه می‌آیند. البته هنوز هیچ یک از آن بازیکنان به باشگاه نیامده‌اند.


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنین درباره سقف قرار دادهای تعیین شده از سوی سازمان لیگ برای خرید بازیکن هم اظهار کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مساله را رعایت کنیم ، ولی همه بازیکنان در یک سطح نیستند و برخی پول بیشتری طلب می‌کنند که ما هم سعی می‌کنیم در پاداش های میان فصل برایشان جبران کنیم؛ البته پاداش هم شرط دارد و همین طور نمی‌شود به کسی پاداش داد.


وی در پایان بار دیگر به قرار داد جاسم کرار با استقلال اشاره و تصریح کرد: فکر می‌کنم جلسه کمیته انضباطی امروز (دوشنبه) برگزار و حکم کرار صادر شود. بازیکن اختیار دارد تیمش را خودش انتخاب کند، اما این که کرار با توافق اولیه کرده بود ، ولی با جای دیگر قرار داد بست، را دیگر نمی‌توان کاری کرد. بازیکن را که نمی‌توان به زور به تیمی برد!
 

تاریخ: 1390/3/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: