برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی/ تیم ملی کریکت جوانان ایران با غلبه بر مالدیو پنجم شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی کریکت جوانان ایران در آخرین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا مقابل مالدیو به برتری رسید و پنجم شد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این دیدار که در شهر پنانگ برگزار شد تیم جوانان کشورمان با نتیجه 136 بر 96 مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت و عنوان پنجمی را به دست آورد.
تیم ایران پیش از این برابر تیم میانمار به برتری رسیده و مقابل تیم های چین و بوتان شکست خورده بود.
این تیم را محمود رشیددار سرمربی پاکستانی هدایت می کرد که سال گذشته توانست تیم ملی نوجوانان ایران را به مقام نایب قهرمانی آسیا رسانده و به سید یک آسیا رهنمون کند.

* تبریز قهرمان مسابقات راگبی جام ولایت شد
اولین دوره مسابقات راگبی جام ولایت با قهرمانی تبریز به پایان رسید. در این مسابقات که با حضور سه تیم راگبی ستارگان و خلیج فارس تهران و هیئت تبریز به صورت 15 نفره برگزار شد، تیم میزبان بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در بازی نهایی، تیم تبریز موفق شد راگبی بازان ستارگان را با نتیجه 22 بر 10 شکست دهد و با 2پیروزی جام قهرمانی را از آن خود سازد. تیم ستارگان هم با یک پیروزی و یک شکست بر سکوی دوم ایستاد و خلیج فارس هم با دو شکست به مقام سوم رسید. قرار بود این مسابقات با حضور چهار تیم برگزار شود که تیم هیئت گیلان در آخرین روز انصراف داد.
این مسابقات به همت کمیته راگبی تبریز در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد.

* اردوی تیم ملی سپک تاکرای ایران در ساوه برگزار شد
تیم ملی سپک تاکرای ایران از امروز (شنبه) اردوی آماده سازی خود را در شهرستان ساوه آغاز کرد. مرحله سوم و نهایی اردوی آمادگی این تیم تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی (27 تیر) در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
در این مرحله از اردو هشت بازیکن حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر مهدی رضایی دبیر انجمن سپک تاکرا و مربی تیم ملی ایران انجام خواهند داد.
هریس عبدالرحمان سر مربی مالزیایی این تیم هم اکنون در کشورش حضور دارد که در کوالالامپور به اعضای تیم ملی سپک تاکرا ملحق خواهد شد.
مسابقات جهانی سپک تاکرا از تاریخ 30 تیر تا دوم مردادماه در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.
در پایان این رقابت‌ها که با حضور 24 تیم برگزار می شود، 12 تیم به پیکارهای سوپر سری راه خواهند یافت.

* ابهر میزبان مسابقات لیگ طناب کشی شد
اولین دوره مسابقات لیگ طناب کشی ایران به صورت متمرکز در شهرستان ابهر در استان زنجان برگزار می شود.
این مسابقات از تاریخ 5 تا 7 مرداد ماه آینده برگزار خواهد شد. قرار است تیم قهرمان این دوره از مسابقات به یکی از تورنمت های مهم بین المللی اعزام شود.

* دومین گردهمایی مسئولان کمیته های بیس بال و سافت بال کشور برگزار شد
دومین گردهمایی مسئولان کمیته های بیس بال و سافت بال سراسر کشور در شهرستان سمنان برگزار شد که بررسی مشکلات استان‌ها و نحوه برگزاری مسابقات لیگ از جمله مباحثی بود که در آن مطرح شد. در این نشست یک‌روزه مسئولان کمیته های 15 استان کشور حضور داشتند که مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند و راهکارهای مناسب را برای رفع آن، ارائه دادند.
بحث و بررسی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ، آشنایی با رؤسای کمیته های مختلف، پیوند استان‌های همجوار به منظور فعالیت نزدیک منطقه ای در این گردهمایی مطرح شد.
در این اجلاس، مسئولان انجمن بیس بال و سافت بال کشور، مدیران استان سمنان از جمله همت هادیان، مدیر کل تربیت بدنی استان سمنان حضور داشتند.
دومین گردهمایی مسئولان کمیته های بیس بال و سافت بال کشور در سالن آمفی تئاتر شهرداری سمنان برگزار شد.
نخستین گردهمایی روز 18 اردیبهشت در تهران برگزار شده بود.
انتهای پیام/م

تاریخ: 1390/4/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: