برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

وزیری به مهر خبر داد:جذب مربی خارجی برای تیم ملی اسکیت سرعت/ هدف مدال‌آوری جهانی است

رئیس فدراسیون اسکیت از رایزنی‎های انجام شده برای جذب مربی خارجی برای تیم ملی اسکیت سرعت و آغاز همکاری با گزینه نهایی از ابتدای سال آینده خبر داد.

جمشید وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رقابت‎های اسکیت سرعت قهرمانی جهانی در سال 2012 اظهارداشت: طی 10 روز آینده  و به منظور حضور در این رقابت‎ها برنامه ریزی لازم برای آماده‎سازی ملی‎پوشان انجام خواهد شد و از ابتدای مهرماه اجرای آنها را در دستور کار قرار می‎دهیم.

وی با یادآوری اینکه رقابت‎های اسکیت سرعت قهرمانی جهان شهریورماه سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ایران در ادوار گذشته این مسابقات شرکت داشت اما هیچ گاه موفق به کسب مدال نشده است. این بار قصد داریم برنامه‌ریزی‌ها در جهتی پیش رود که حضور ملی‎پوشان ایران منجر به مدال آوری شود.

رئیس فدراسیون اسکیت ضمن تاکید بر فاکتورهای لازم برای افزایش شانس مدال آوری ایران در رقابت‎های جهانی یادآور شد: باید در کنار پیگیر منظم برنامه‎های بدنسازی شرایط را برای برگزاری اردوهای برون مرزی فراهم کنیم. ضمن اینکه همکاری با یک مربی خارجی هم در دستور کار قرار بگیرد که البته رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام شده است و با گزینه‎هایی از کشورهای مختلف وارد مذاکره شده‌ایم.

وزیری با بیان اینکه هنوز حضور هیچ یک از گزینه‎های مربیگری در ایران نهایی نشده است، خاطرنشان کرد: البته طی چند ماه آینده سرمربی خارجی تیم ملی اسکیت سرعت ایران معرفی خواهد شد. چون طبق برنامه تیم ملی باید از ابتدای سال آینده تمرینات خود را زیر نظر مربی خارجی پیگیری کند. البته سرمربی خارجی جذب شده به طور مشترک برای تیم‎های مردان و زنان فعالیت خواهد داشت.

وی در مورد برنامه‌های مورد نظر برای تیم اسکیت هاکی خاطرنشان کرد: در مورد این تیم هم از وجود مربی خارجی استفاده خواهیم کرد اما به صورت مقطعی؛ چون نه بازیکنان این رشته می‎توانند به صورت متوالی و دائم در اردو باشند و نه گزینه‎های مربیگری مورد نظر می‍توانند به صورت مستمر در ایران باشند. بنابراین مربی خارجی اسکیت هاکی هر سه ماه یک بار به ایران سفر خواهد کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه برای تیم اسکیت هاکی مشاور خارجی هم به خدمت گرفته خواهد شد، گفت: در مورد اسکیت نمایشی و اسکیت برد برنامه‌های فدراسیون به صورت داخلی پیگیری می‌شود. در مورد این دو رشته برنامه برون مرزی نداریم.


تاریخ: 1390/6/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: