برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی90/دایی و رحمتی خوش‌تیپ‌تر از همه

90: برای خودم جالب بود که بدانم خوش‌تیپ‌ترین بازیکنان و مربیان حال حاضر لیگ برتر چه کسانی هستند. نشستم و فکر کردم و با قیافه‌ای حق به جانب!! نام حدود 20 بازیکن و مربی را انتخاب کردم! اما وقتی با همکارانم صحبت کردم آنها گفتند که این انتخاب بایستی توسط افراد کارشناس در حوزه مد و لباس صورت گیرد

مهدی مرتضویان

 

90: برای خودم  جالب بود که بدانم خوش‌تیپ‌ترین بازیکنان و مربیان حال حاضر لیگ برتر چه کسانی هستند. نشستم و فکر کردم و با قیافه‌ای حق به جانب!! نام حدود 20 بازیکن و مربی را انتخاب کردم! اما وقتی با همکارانم صحبت کردم آنها گفتند که این انتخاب بایستی توسط افراد کارشناس در حوزه مد و لباس صورت گیرد. من هم پذیرفتم از این رو بعد از چند روز توانستم با یکی از مدیران نمایندگی برندی معتبر، صحبت کنم. از آنجایی که این فرد در دبی زندگی می‌کرد مجبور به ارتباط از طریق E-meil شدم. همچنین در ایران هم با فردی که طراح لباس مردانه است گفت‌وگو کردم. پس از بررسی یک هفته‌ای آنها توانستیم به دلایل مشترکی برای انتخاب این تیم برسیم. مولفه‌های این مدیست‌ها برای انتخاب تیم منتخب خوش‌تیپ‌ها به شرح زیر است:

«البته شایان ذکر است که این انتخاب از طریق عکس‌های آرشیو ورزشی کشورمان صورت گرفته است و بدیهی است بازیکنانی که عکس‌های مرتبط به این موضوع را نداشتند مورد بررسی و کارشناسی قرار نگرفته‌اند.»

مولفه‌های یک فرد خوش‌تیپ:

1- تناسب اندام فرد با لباس

2- تناسب رنگ پوست فرد با رنگ لباس

3- تناسب فرهنگ با نوع لباس

4- تناسب سن فرد با لباس

5- درجه دوخت لباس

6- تناسب لباس با تزیینات(ساعت، مدل ریش صورت، گردنبند و...)

7- انتخاب لباس در مراسم‌های مختلف

دروازه‌بان‌ها:

سیدمهدی رحمتی

شماره یک تیم‌ملی از دیدگاه کارشناسان مولفه‌های شماره 1، 2، 3، 4، 5 و 7 را داراست. رحمتی از معدود بازیکنانی است که اکثر آیتم‌ها را دارا می‌باشد.

رحمتی توانسته است در طول چند سال اخیر، جزو خوش‌تیپ‌ترین فوتبالیست‌های کشورمان باشد. وی در بازی‌ها نیز سعی می‌کند بهترین رنگ پیراهن را بر تن کند.

دروازه‌بان استقلال بیشتر علاقه دارد لباس‌هایی مثل کت و شلوار در انواع مجالس بر تن کند.

علیرضا حقیقی

سنگربان جوان پرسپولیسی‌ها علاقه خاصی به پوشیدن تیپ‌های اسپرت دارد. شلوارهای لی بیشتر مورد پسند اوست. حقیقی از دیدگاه مدیست‌های منتخب 90، مولفه‌های 1، 3، 4 و 5 را داراست. البته چند نفر از دروازه‌بانان دیگر نیز می‌توانستند جانشین حقیقی شوند، لیکن سنگربان سرخپوشان پایتخت به خاطر چهره‌اش توانست گوی سبقت را از رقبایش برباید!

مدافعان:

پژمان منتظری

پژمان منتظری مدافع استقلال یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان چند سال اخیر لیگ‌برتر بوده است. مدافع خوش‌اندام استقلالی‌ها به دلیل رنگ پوستش کمی منحصر به فردتر از بقیه بازیکنان است. مدیست‌ها معتقدند او مولفه‌های 1، 2، 3 و 4 را کاملا داراست.

منتظری سبک زندگی خاص خودش را دارد! چرا که خیلی کمتر از بقیه فوتبالیست‌ها علاقه به مصاحبه دارد. از این رو کمتر می‌توان از علایقش در نوع پوشش باخبر شد.

محمد نصرتی

مدافع خوش قد و قامت پرسپولیسی‌ها توجه خاصی به لباس‌هایش دارد. وی که سعی می‌کند در اکثر مراسم‌ها شلوار لی با تی‌شرت بر تن کند، حساسیت ویژه‌ای روی ست کردن آنها با کفش و ساعت و گردنبندش دارد. نصرتی تونسته است مولفه‌های 1، 4، 5 و 6 را انتخاب کند. البته کارشناسان از او ضعف در انتخاب لباس برای مراسم‌های مختلف را ایراد گرفته‌اند و معتقدند کت و شلوار رابطه خوبی با نصرتی ندارد!

مهدی امیرآبادی

شاید یکی از انتخاب‌های بحث‌برانگیز، نام شیطونک استقلالی‌ها باشد. مهدی امیرآبادی مدافع دوست‌داشتنی استقلالی‌ها علیرغم نداشتن مولفه 1 و 2 توانسته است تمامی مولفه‌های 3، 4، 5، 6 و 7 را داشته باشد. امیرآبادی هر نوع تیپی را دوست دارد و یکی از بهترین برندها را برای خرید کت و شلوار و همچنین شلوار لی انتخاب می‌کند.

مدافع استقلالی‌ها در «ست» کردن ساعت مچی، کفش‌ها و گردنبندش با لباسش بسیار حرفه‌ای کار می‌کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که او یکی از مشترکین 3 شرکت معتبر تولیدی جهان در زمینه لباس است.

شیث رضایی

شیث رضایی، مدافع جنجالی پرسپولیسی‌ها نیز جزو مدافعان خوش‌پوش تیم منتخب است. او مولفه‌های 1، 3، 4، 5 و 6 را توانسته از آن خود کند. رضایی در تناسب لباس با ساعت مچی و عینک آفتابی و دستبندش نیز توانمند است. او که بیشتر دوست دارد ماشین‌های کروک سوار شود، به همین خاطر سعی می‌کند حتی حین رانندگی نیز به لباسش توجه داشته باشد.

هافبک‌ها:

محمد ابراهیمی

هافبک خلاق و تکنیکی تراکتورسازی تبریز نیز یکی دیگر از بحث‌برانگیزترین انتخاب‌ها بود. چرا که عکس کافی از او نداشتیم و تفاوت نظر در بین 2 مدیست، سبب این مباحثه شد. از دیدگاه مدیست ایتالیایی مقیم امارات، ابراهیمی مولفه‌های 2، 3، 4 و 7 را دارا بود اما از دیدگاه طراح لباس کشورمان او تنها مولفه‌های 3 و 4 را در اختیار دارد.

علی کریمی

جادوگر آسیا نیز جزو خوش‌پوش‌ترین بازیکنان  حال حاضر لیگ‌برتر است. کریمی که از دیدگاه اکثر افراد جامعه مولفه یک را در اختیار ندارد توانسته مولفه‌های 3، 4، 5، 6 و 7 را در بر گیرد. هافبک خلاق تیم‌ملی و پرسپولیس در هر مراسمی لباس‌های مربوط به آن مراسم را بر تن می‌کند. همچنین کریمی بیشتر دوست دارد لباس‌هایش، هم رنگ باشند. وی علاقه خاصی به رنگ‌های روشن همچون سفید، قرمز و بنفش دارد. او نیز یکی از مشترکین معتبر چند فروشگاه پوشاک معتبر جهان که در دبی و تهران نمایندگی دارند، است.

مهدی مهدوی‌کیا

هافبک سابق تیم‌ملی از دیدگاه مدیست‌های 90 توانست مولفه‌های 3، 4، 5 و 7 را مختص خود کند. مهدوی‌کیا علاقه خاصی به پوشیدن لباس‌های رسمی و کلاسیک دارد. با این‌که وی در آلمان، سالیان زیادی را زندگی کرده است اما نوع لباسش همخوانی کامل با فرهنگ ایران دارد. کاپیتان تیم داماش گیلان همچون بقیه بازیکنان خوش‌پوش لیگ، اکثرا سعی می‌کند از لباس‌های مارک‌دار استفاده کند.

مهاجمان:

رضا نوروزی

آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر به دلیل چهره‌اش توانست گوی سبقت را از برخی رقبای خود برباید. عقیده کارشناسان مد بر این باور است که وی مولفه‌های 1، 4، 5، 6 و 7 را داراست. نوروزی که این فصل هم در فولاد خوزستان توپ می‌زند علاقه وافری به تیپ های اسپرت دارد و در مجالس سعی می‌کند از لباس‌های روز استفاده کند. او در تناسب بین لباس و ساعت مچی و کفش بسیار توانمند است.

کریم انصاری‌فرد

شماره 10 تیم‌ملی توجه زیادی به نوع لباس‌هایش دارد. اگر سری به عکس‌هایش در سایت‌های مختلف بزنید قطعا متوجه این قضیه خواهید شد.

کریم انصاری‌فرد به داشتن لباس‌های روشن علاقمند است. او مولفه‌های 1، 3، 4، 5 و 6 را از دیدگاه کارشناسان مد و لباس به خود اختصاص داده است.

فرهاد مجیدی

وقتی به اسم و عکس‌های مربوط به فرهاد مجیدی رسیدند خیلی زود آن را انتخاب کردند. فرهاد مجیدی بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال تهران همواره جزو خوش‌تیپ‌ترین بازیکنان سال‌های اخیر بوده است. او آیتم‌های 1، 2، 4، 6 و 7 را به خود اختصاص داد.

مهاجم آبی‌پوشان پایتخت با توجه به نوع هر مراسم، تیپ مخصوص آن را می‌زند.

لژیونرها:

هادی عقیلی

مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان امسال در یکی از تیم‌های قطری توپ می‌زند. هادی عقیلی بیشتر با توجه به هیکلش و تناسب آن با لباس‌هایش توانست در تیم خوش‌پوش، به عنوان لژیونر قرار گیرد. مدیست‌های کارشناس 90 مولفه‌های 1، 3، 4، 5 و 7 را در نظر گرفتند.

جواد نکونام

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال کشورمان از دیدگاه طراح مد و لباس به عنوان یکی از خوش‌استیل‌ترین بازیکنان انتخاب شد. جواد نکونام هافبک اوساسونا مولفه‌های 1، 2، 3، 5، 6 و 7 را مختص خود کرد. لژیونر محبوب فوتبال کشورمان علیرغم حضور در اسپانیا باز هم در انتخاب لباس‌هایش به فرهنگ کشورمان در این زمینه توجه ویژه دارد. شایان ذکر است عکس‌های به دست آمده از تیپ‌های مختلف نکونام، بیشتر از سایرین بود.

مسعود شجاعی

مسعود شجاعی هافبک اوساسونا نیز یکی دیگر از بحث‌برانگیزترین انتخاب‌های مدیست‌های منتخب 90 بود. لژیونر خلاق و تکنیکی کشورمان از دیدگاه آقای caesar توانست مولفه‌های 1، 2 و 4 را برای خود کند. این در حالی بود که امین معتقد بود وی آیتم‌های 2 تا 6 را کاملا داراست. اما با توجه به این‌که وی را اکثر فوتبالدوستان به عنوان فرد خوش‌تیپ قبول دارند، در این تیم قرار دادیم. شجاعی که رنگ چهره‌اش سبزه است بیشتر دوست دارد رنگ‌های ملایم و همچنین مشکی بر تن داشته باشد.

مربیان:

علی دایی

او را caser کاملا می‌شناخت. تیپ هایش را کاملا مورد پسند می‌دانست. از دیدگاه وی علی دایی مولفه‌های 2 الی 7 را داشت. امین نیز همین عقیده را داشت و معتقد بود اگر دایی، اندامش را مثل دوران بازیکنی‌اش حفظ می‌کرد می‌توانست تمامی آیتم‌ها را از آن خود کند.

امیر قلعه‌نوعی

شاید خیلی‌ها باور نکنند اما حقیقت این است که امیر قلعه‌نوعی سرمربی تراکتورسازان، توجه ویژه‌ای به ظاهر خود دارد. از این رو در انتخاب لباس‌هایش وسواس نیز دارد. قلعه‌نوعی علیرغم نداشتن قد و قامت مناسب همواره سعی کرده است از کت و شلوار بهترین برندهای جهان استفاده کند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که وی از 3 تولیدکننده پوشاک معتبر دنیا که در شهرهای مختلف جهان فروشگاه دارند، اشتراک دریافت کرده است.

قلعه‌نوعی در اکثر مراسم‌ها از کت و شلوار استفاده می‌کند. سرمربی سابق تیم‌ملی و استقلال، توانست مولفه‌های 2، 3، 4، 5 و 7 را به خود اختصاص دهد.

خارجی‌های لیگ:

فابیو جان‌واریو

هافبک خلاق و خوش نقش تیم سپاهان اصفهان به دلیل چهره جذاب و تناسب آن با لباس‌هایش به عنوان یکی از خارجی‌های خوش‌تیپ لیگ‌برتر انتخاب شد. وی به غیر از مولفه شماره 7 تمامی مولفه‌ها را دارد.

ایگور کاسترو

مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن، دیگر خارجی خوش‌پوش لیگ‌برتر لقب گرفت. وی مولفه‌های 2، 3، 5، 6 و 7 را کاملا دارد. ایگور کاسترو لباس‌هایش را بیشتر از خارج ایران تهیه می‌کند.

سرپرست:

حسن آذرنیا

حسن آذرنیا مربی باسابقه فوتبال کشورمان که امسال به عنوان سرپرست در تیم تراکتورسازی تبریز فعالیت می‌کند علیرغم آن‌که مولفه 1 و 2 را به هیچ وجه نداشت اما توانسته بود مولفه‌های 3 الی 7 را از آن خود کند. البته در این قسمت محمود خوردبین و منصور پورحیدری نیز شایسته کسب این مقام بودند اما کارشناسان، آذرنیا را انتخاب کردند.

داور:

سعید مظفری‌زاده

سعید مظفری‌زاده داور خوش قد و قامت فوتبال کشورمان نیز به عنوان داور خوش‌تیپ انتخاب شد. امین و caesar که زحمت این انتخاب‌ها را کشیده بودند به وی مولفه‌های 1، 3، 4 و 5 را دادند.

 

 

تاریخ: 1390/6/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: