برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سپهرزاد در گفتگو با مهر:ذوب‌آهن هنوز طلب فصل گذشته را نداده است/ از باشگاهم شکایت کرده‌ام!

قهرمان دهگانه ایران و آسیا در آستانه برگزاری فصل جدید رقابتهای باشگاهی دوومیدانی گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان هنوز پول دوومیدانی کاران را نداده است.

هادی سپهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: برای حضور در مسابقات لیگ باشگاهی سال 89 مبلغ 24 میلیون تومان با باشگاه ذوب آهن اصفهان قرارداد داشتم اما تا به امروز نه تنها من بلکه تمامی دوومیدانی کاران حاضر در این تیم حق الزحمه خودمان را دریافت نکرده ایم.

وی افزود: از این مبلغ تنها 3 میلیون و نیم را دریافت کرده ام و الباقی مانده است. مسئولین باشگاه ذوب آهن با پیگیری ورزشکاران 30 درصد قرارداد را کم کرده اند اما من نسبت به این مسئله اعتراض دارم. به همین خاطر از باشگاه ذوب آهن شکایت کرده ام و بزودی هم این شکایت به دست آنها خواهد رسید.

قهرمان دهگانه ایران و آسیا خاطرنشان کرد: هنوز به طور صد در صدر تکلیف خودم را برای حضور در لیگ نمی دانم. با باشگاه نفت تهران به صورت جدی وارد مذاکره شده ام و قرار است تا هفته آینده تکلیف این مسئله روشن شود. من قبلا هم با تیم دوومیدانی نفت در مسابقات باشگاهی بوده ام و از کار با این تیم راضی هستم.

وی در مورد پیگیری مصدومیتش از مسابقات قهرمانی جهان هم گفت: خوشبختانه با بازگشت به ایران و پیگیری مشکل مصدومیتم متوجه شدم این مسئله خیلی جدی است. فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که مراحل درمان من را با جدیت دنبال می کند. قصد دارم در هفته آینده در این خصوص با فدراسیون صحبت کنم.

سپهرزاد در مورد اینک چه زمانی برنامه تمریناتش را از سر می گیرد، ادامه داد: برنامه تمریناتم برای حضور در لیگ آغاز شده اما برای مسابقات فصل آینده بعد از پایان مسابقات باشگاهی دوومیدانی تمرینات ام را از سر خواهم گرفت.

مصدومیت کهنه هادی سپهرزاد قهرمان دهگانه ایران و آسیا در جریان مسابقه پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان باعث شد تا دوومیدانی کار طلایی ایران در آسیا نتواند در اولین تجربه جهانی اش مسابقه خود را به پایان برساند.


تاریخ: 1390/6/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: