برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب نبود که 26 مدال آسیایی نمی‌گرفتیم!

نایب رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: اگر کتاب و کتابخوانی و کسب علوم تازه در فدراسیون نجات غریق و غواصی جایگاهی نداشت، هیچگاه به 26 مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی نجات غریق امسال در چین دست پیدا نمی‌کردیم.بهروز اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب، غذای روح ورزشکار است و بهره‌مندی صحیح از علم مکتوبات سبب رشد سریع‌ ورزش خواهد شد.

به اعتقاد عضو کارگروه جهانی فدراسیون نجات غریق، مشکلاتی نظیر در اختیار نداشتن سخت‌افزار به هر شکل ممکن قابل حل‌اند، اما نبود علم مشکلات بزرگی را بر سر راه ورزشی‌ها قرار خواهد داد و به همین دلیل باید برای کسب علوم روز جهان بیش ‌از پیش تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکنون بیش 14 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف نجات غریق و غواصی منتشر کرده است، بیان کرد:‌ کتاب، مناسب‌ترین ابزار برای افزایش سطح علم و توانایی ورزشکار است، اما باید در کنار آموزه‌های تئوری، برای تفهیم مطالب آن، از آموزش نرم‌افزاری و برپایی کلاس‌های کاربردی نیز بهره‌مند شد.

رییس توسعه نجات غریق خاورمیانه اضافه کرد:‌ با توجه به فعالیت‌های سمعی بصری – آموزشی فدراسیون، اکنون 55 عضو آسیایی و سه عضو جهانی نجات غریق در کشور مشغول به فعالیتند و کتاب به عنوان بهترین ابزار آموزشی در سال‌های اخیر مطرح بوده است.
تاریخ: 1390/7/9
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: