برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نشست نواب رییس بانوان فدراسیون ها و ادارات کل استان ها

وزیر ورزش و جوانان در  نشست نواب رییس بانوان فدراسیون ها و ادارات کل استان ها جامعه سعادتمند و سالم را جامعه ای ورزشکار توصیف کرد و گفت: این مهم امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه با توسعه ورزش همگانی ،بیش از دو سوم مردم ایران را به سمت ورزش سوق دهیم .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی که امروز در جمع نواب رییس بانوان فدراسیونهای ورزشی و معاونین ورزش بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استانها سخن می گفت، با تاکید بر حفظ کرامت انسانی، خواستار برنامه ریزی در بخش ورزش همگانی باهدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه به ویژه بانوان شد.

وی با مهم خواندن حضور بانوان با حفظ ارزشهای اسلامی در رقابتهای بین المللی اظهار داشت : باید این حضورها در دو بعد تاثیر گذاری و مدال آوری مورد بررسی قرار بگیرد. چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی ارزشمدارانه باید از تمامی فرصتها برای معرفی آنچه که به عنوان ارزش از آن یاد می شود، به جامعه جهانی استفاده کنند .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه لازم است در بخش حرفه ای این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد، اظهارداشت: قطعاً میزان تاثیرگذاری حضور بانوان در ارائه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی مهم تر از کمیت، آمار وارقام حضور در رقابتهای برون مرزی است که باید بیش از بیش مورد توجه باشد.

دکتر عباسی تاکید کرد: زمانی می توانیم جامعه ای را سالم، پر نشاط و بهره ور بنامیم که بیش از دو سوم از مردم را به سمتت ورزش سوق داده باشیم.دراین صورت است که می توانیم ادعا کنیم در بخش ورزش موفق عمل کرده ایم .

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: ورزش همگانی پایه های توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای است و از این جنبه نگاه برنامه ای به عمومی کردن ورزش می تواند زمینه ساز رشد و توسعه ورزش قهرمانی نیز باشد.

تاریخ: 1390/8/17
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: