برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ملی پوش كشتی فرنگی:تمریناتم فقط برای كسب نشان المپیك است

ساری -فرنگی كار آملی عضو تیم ملی كشتی فرنگی پس از كسب نشان طلای مسابقات آزمایشی المپیك لندن،گفت: تمرینات منظم و فشرده ام را برای كسب نشان المپیك ادامه می دهم.
    ملی پوش كشتی فرنگی:تمریناتم فقط برای كسب نشان المپیك است

'قاسم رضایی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این پس تمریناتم را بهتر و باقدرت‌تر از گذشته دنبال خواهم كرد تا به آرزوی قبلی خودم كه كسب مقام در المپیك است، برسم.

وی افزود:در مسابقات آزمایشی المپیك لندن در مجموع چهار كشتی گرفتم و خوشبختانه توانستم حریفانی را كه عنوان دار وزن 96 كیلو گرم بودند، شكست دهم.

فرنگی كار وزن 96 كیلوگرم تیم ملی ادامه داد:مسابقات لندن در سطح خوبی برگزار شد و عملكردم در این مسابقات قابل قبول بود ،چرا كه متوجه نقاط ضعف خودم هم شدم كه باید در مسابقات بعدی آنها را برطرف كنم.

رضایی گفت:كشتی گرفتن با 'اصلان بیك خوشتوف'، كشتی گیر سرشناس روسی تجربه و محك خوبی برای من بود،اما نمی‌توان این پیروزی را موفقیت بزرگی دانست، چون رقبایی كه در مسابقات جهانی حضور دارند، مدعی هستند.

وی افزود:بعد از دو سال دوری از مسابقات رسمی، از زمان پایان المپیك پكن، متاسفانه در مسابقات جهانی هم موفق نشدم كشتی بگیریم و به همین دلیل انگیزه زیادی داشتم تا بتواننم پاسخ خوبی به اعتماد سرمربی تیم ملی بدهم و نتیجه زحمات چند ماهه خودم را هم ببینم.

دارنده نشان برنز سال 2007 جهان گفت:نباید كار را تمام شده دانست و باید تلاش و جدیت بیشتری در ادامه و تمرینات نشان داد.

قاسم رضایی، فرنگی كار آملی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان در پایان رقابت های كشتی فرنگی آزمایشی المپیك 2012 لندن با كسب نشان طلا بر سكوی قهرمانی ایستاد.ك/3

منبع: ایرنا
تاریخ: 1390/9/30
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: