برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رضایی: هنوز جوایز بازی‌های پاراآسیایی را دریافت نکرده‌ایم

بهمن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری در خصوص عملکرد دوومیدانی‌کاران جانباز و معلول ایران در مسابقات جهانی آیواز امارات اظهار داشت: با ۱۷ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کردیم که ۱۲ طلا، ۵ نقره و یک برنز کسب کردیم که برای شناخت نفرات‌مان خوب بود و به این نتیجه رسیدیم که ۷، ۸ نفر از آنها برای پارالمپیک مثمرثمر خواهند بود.

وی افزود: از فروردین ماه اردوهای نیمه متمرکز را شروع کردیم که با این نفرات و ۴ ورزشکار از جوانان در رقابت‌های آیواز شرکت کردیم، از عملکرد و وضعیتشان راضی هستم، همچنین این نفرات۹۰ درصد از اعضای تیم ایران در رقابت‌های پارالمپیک را تشکیل خواهند داد.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در مورد عملکرد کرم‌زاده، سپهوند و حردانی عنوان کرد: از عملکرد این ۳ ورزشکار راضی نیستم و قرار است جلسه‌ای با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین برای بررسی عملکرد مربی خارجی این 3 ورزشکار برگزار کنیم تا در مورد نحوه ادامه تمرینات آنها تصمیم‌گیری شود.

رضایی با بیان اینکه شنبه ۲۶ آذر ماه رکوردگیری داشتیم خاطرنشان کرد: در پرتاب وزنه مهدی اصغری و در دو ۸۰۰ متر دیانی‌اصل رکورد خوبی داشتند، اما سایر نفرات عملکردشان قابل قبول نبود. این دو نفر بعد از جلسه کمیته فنی می‌توانند به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

وی تصریح کرد: بعد از تورنمنت نابینایان در کویت یک جلسه فنی داریم که تیم را برای مسابقات پارالمپیک ۱۰۰ درصد می‌بندیم.

رضایی درباره عدم دریافت جوایز مربیان و سرپرستان تیم‌های مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی 2010 گوانگجو با وجود گذشت یک سال از این رقابت‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان خواستند این جوایز را بدهند، اما این اتفاق نیفتاد. اگر قسمت شد و در جلسه‌ای خدمت رئیس جمهور رسیدیم به وی خواهیم گفت هنوز دستورش عملی نشده است.
تاریخ: 1390/10/3
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: