برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مجدآرا: تغییرات در روند حرکتی برخی فدراسیون ها نوید بخش آینده درخشان است

تهران - رییس فدراسیون ورزش های همگانی پس از پیوستن انجمن آمادگی جسمانی و آیروبیک به این فدراسیون گفت: تغییرات در روند حرکتی برخی از فدراسیون ها، نوید بخش آینده ای درخشان برای این ورزش هاست.

'علی مجدآرا' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: طرح پیوستن فدراسیون آمادگی جسمانی و آیروبیک در قالب یک انجمن به فدراسیون ورزش های همگانی، از دو سال پیش مطرح شد و اینک با تحقق این مساله بدون شک آینده بهتر و درخشان تری در پیش روی ورزش های همگانی کشورمان است.

وی در خصوص پیوستن فدراسیون آمادگی جسمانی و آیروبیک به فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: پیش از این، دو رشته آمادگی جسمانی و آیروبیک، جدا از هم فعالیت می کردند و این مساله مشکل ساز شده بود و پس از ادغام شدن آنان، حضورشان در فدراسیون ورزش های همگانی میسر شد.

مجدآرا اظهار داشت: بدون تردید در حال حاضر و با شرایط جدید به دستاوردهای بهتری در هر دو عرصه داخلی و خارجی دست خواهیم یافت.

وی در ادامه افزود: با توجه به رویکرد وزارت ورزش و جوانان که اشاعه ورزش همگانی است، حضور انجمن آمادگی جسمانی در فدراسیون ورزش های همگانی فصل جدیدی را رقم می زند، ضمن اینکه در گذشته نیز آمادگی جسمانی یکی از اعضای خانواده بزرگ ورزش های همگانی بوده و در حال حاضر به اصل خود بازگشت.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی خاطرنشان ساخت: در نشست مشترکی که با 'ربابه شهریان' رییس انجمن آمادگی جسمانی و آیروبیک به انجام رسید، وی آمادگی کامل خود را مبنی بر همکاری مضاعف و دامنه دار خود و همچنین اجرای طرح ها و برنامه های این انجمن زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی اعلام کرد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی از حضور ربابه شهریان در جلسه گردهمایی روسای انجمن های تحت پوشش این فدراسیون خبر داد و اظهار داشت: در این نشست به ارایه عملکرد و تقویم ورزشی سال آینده پرداختیم.

3783 / 1589

تاریخ: 1390/12/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: