برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم کبدی بانوان ایران نایب قهرمان مسابقات جهانی کبدی هند شد

دهلی نو - تیم ملی کبدی بانوان جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در مسابقه پایانی با تیم ملی هند، نایب قهرمان نخستین دوره مسابقات جهانی کبدی شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کبدی بانوان ایران پس از شکست دادن تیم های آمریکا، کره جنوبی و تایلند درمسابقه پایانی با هند با نتیجه 19 بر25 نایب قهرمان این دوره ازمسابقات شد و تیم های هند، جمهوری اسلامی ایران و ژاپن و تایلند به طور مشترک به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره ازمسابقات را کسب کردند.

نخستین دوره از مسابقات جهانی کبدی بانوان با حضور 16 تیم از کشورهای مختلف در شهر پاتنا در ایالت بیهار هند به مدت چهار روز برگزار شد.

اعضای تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را صدیقه جعفری، فریده ظریف دوست، سلیمه عبداله بخش، زهرا معصوم آبادی، فاطمه نیرویار، زهره تربتی‌نژاد، غزال خلج، رقیه عبدالهی، منا نوروزیان، هاجر شاهین کمال تشکیل داده بودند.

'محمدرضا مقصودلو' به عنوان سرپرست این تیم ،'صغری روحبخش شیوایی' به عنوان مدیر فنی و 'زهرا رحیمی‌نژاد' به عنوان داور و 'اعظم مقصودلو' به عنوان مربی فنی و 'طاهره تنگستانی' به عنوان نماینده وزارت ورزش در این بازی ها حضور داشتند.

آساق ** 589** 1574

تاریخ: 1390/12/14
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: