برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رسولی نژاد:تکمیل سه هزار پروژه ورزشی از اولویتهای وزارت ورزش و جوانان است

بیرجند-معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با بیان این که هم اکنون حدود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت:اولویت این وزارتخانه در سال آینده تلاش برای تکمیل این پروژه ها می باشد.

'سید احمد رسولی نژاد' در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بشرویه افزود:برای تکمیل این تعداد طرح ورزشی به 40 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با حمایت مجلس و تلاش دولت خدمتگزار برای تامین اعتبار می توان آنها را برای سال آینده به اتمام رساند.

وی تلاش برای کسب سهمیه های بیشتر در المپیک 2012 لندن را از اهداف مورد توجه و کوتاه مدت وزارت ورزش و جوانان خواند و گفت: نهایت سعی و تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران و تیمهای ملی در راستای موفقیت در میادین بین المللی و کسب سهمیه المپیک انجام داده ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ایجاد و توسعه مراکز استعدادیابی در رشته ها و رده های سنی مختلف در سطح مدارس، دانشگاه ها و پادگانها را از دیگر اهداف این وزارتخانه خواند و گفت: شناسایی و پرورش استعدادها در همه رشته ها و مقاطع سنی مورد توجه جدی مسوولین ورزش کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه رسیدگی و توجه به نیازها و خواسته های جوانان از دیگر رویکرد های وزارت ورزش و جوانان برای سال 91 می باشد؛ افزود : برای این مهم در حال تدوین برنامه های خوب و مناسبی هستیم.

رسولی نژاد تقویت ورزشهای بومی و محلی و ورزش بانوان را در دستور کار وزارت ورزش و جوانان خواند و گفت: توسعه ورزش در روستاها نیز مورد توجه وزارت نوپای ورزش و جوانان قرار دارد.

وی سرانه ورزشی در کشورمان به ازای هر یک نفر را حدود 60 سانتیمتر عنوان کرد و گفت: در این زمینه با استانداردهای جهانی فاصله داریم ولی تمام تلاش دولت نهم و دهم که در سالهای اخیر توجه زیادی به توسعه فضاهای ورزشی کرده اند این است که این سرانه را افزایش داده و به سطح جهانی نزدیک کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که امروز نیاز مردم به پرداختن به ورزشی و برخورداری از فضاهای ورزشی مناسب افزایش پیدا کرده است؛ افزود : با همکاری و تعامل مسوولین استانی و شهرستانی باید در جهت رفع نیازهای ورزشی مردم و ایجاد فضاهای استاندارد ورزشی تلاشی کنیم که این مهم مورد توجه و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در کنار گسترش و توسعه فضاهای ورزشی و توجه به ورزش قهرمانی باید به امر ورزش همگانی نیز توجهی ویژه کرد .

وی اعتبار تعلق گرفته به وزارت ورزش و جوانان در سال جاری را 340 میلیارد تومان خواند و گفت: این مبلغ تنها 10 درصد مبلغ مورد نیاز می باشد و این وزارتخانه با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام در سال آینده می کوشد تا به توسعه فضاهای ورزشی کشور بپردازد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزیر ورزش و جوانان استعدادهای ورزشی خراسان جنوبی را خوب و قابل توجه دانست و گفت: این استان دارای ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در ورزش می باشد که با توجه و برنامه ریزی مناسب مسوولین استانی و توسعه فضاهای ورزشی می تواند به شکوفایی آنها بپردازد.

**110**

تاریخ: 1390/12/19
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: