برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هواپیمایی تابان قهرمان رقابتهای لیگ شمشیربازی بانوان شد

تهران - هفته پایانی رقابتهای لیگ شمشیربازی بانوان کشور روز گذشته برگزار شد و تیم شرکت هواپیمایی تابان موفق شد در مجموع سه اسلحه مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون شمشیربازی، هفته پایانی دومین دوره لیگ سراسری شمشیربازی بانوان کشور با حضور 10 تیم روز گذشته برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم شرکت هواپیمایی تابان به مقام قهرمانی دست یافت .

در پایان این رقابت ها در اسلحه 'اپه ' شرکت هواپیمایی تابان با کسب 42 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

تیم های موسسه رسانه برتر اصفهان و هیات شمشیربازی آذربایجان شرقی به ترتیب با 38 و34 امتیاز در مکان های دوم وسوم ایستادند.

همچنین در اسلحه 'فلوره ' شرکت هواپیمایی تابان و موسسه رسانه برتر اصفهان هر کدام با کسب 40 امتیاز به دلیل تفاضل ضربات اول و دوم شدند

تیم هیات شمشیربازی یزد نیز با کسب 34 امتیاز به مقام سوم دست یافت .

در اسلحه 'سابر' هم موسسه رسانه برتر اصفهان و هواپیمایی تابان با امتیاز مشترک 28 به دلیل تفاضل ضربات عناوین اول ودوم را کسب کردند و باشگاه طروات گیلان هم با کسب 22امتیاز عنوان سوم را در این اسلحه بدست آورد.

در مجموعه سه اسلحه ( سابر ، فلوره و اپه ) شرکت هواپیمایی تابان تهران با کسب 110 امتباز در جایگاه نخست ایستاد وقهرمان شد.

موسسه رسانه برتر اصفهان با کسب 106 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمانی را از آن خود کرد و باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان با کسب 72 امتیاز به مقام سوم رسید.

هیات شمشیربازی یزد با کسب 66 امتیاز و باشگاه حمل و نقل ارومیه با کسب 58 امتیاز و کانون شمشیربازی اردبیل با کسب 50 امتیاز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را بدست آوردند.

1587**1440

تاریخ: 1390/12/20
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: