برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کونگ فو انجمن نمی شود

تهران - پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، با پیشنهاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و موافقت وزیر، فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو ایران، فعالیت خود را ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، این اقدام با هدف ارتقاء و رشد هنرهای رزمی مورد علاقه جامعه ایرانی در سطوح داخلی و به ویژه بین الملل، صورت گرفته است.

در این خبر همچنین آمده است: در این راستا، فروردین ماه سال 1391، جلسات تبیین شاخص های ارتقاء و دسته بندی حرفه ای و بین المللی و چگونگی حمایت از ورزش های رزمی با حضور کارشناسان و دست اندرکاران این رشته های ورزشی برگزار خواهد شد.

پیشتر، احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود، فدراسیون کونگ فو تحت نام انجمن هنرهای رزمی ایرانی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در قالب انجمن، به عنوان زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

'حمید سجادی' معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در گفت و گو با ایرنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت:‌ کونگ فو به مانند گذشته به عنوان فدراسیون فعالیت خواهد کرد.

وی افزود:‌ کونگ فو در قالب فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو فعالیت می کند و رشته های ورزشی که در المپیک هنرهای رزمی حضور دارند نیز تحت پوشش این فدراسیون به کار خود ادامه خواهند داد.

1346 / 1589

تاریخ: 1390/12/22
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: