برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کمبود فضای ورزشی مهمترین مشکل زنان ورزشکار قزوین است

قزوین - معاون امور بانوان مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: کمبود سالن و فضاهای ورزشی و نبود حامی مالی از مهمترین مشکلات بانوان ورزشکار استان است.

'افسانه حسن نایبی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اینکه در سال های اخیر شاهد افزایش ساخت و ساز فضاهای ورزشی بوده ایم اما هم اکنون خیلی از رشته ها فاقد سالن اختصاصی هستند و به همین علت بانوان ورزشکار استان برای پرداختن به تمرینات خود با مشکل روبرو هستند.

به گفته وی فضاهای ورزشی کنونی پاسخگوی خیل دوستداران به رشته های مختلف نیست و افزایش سالن های اختصاصی ورزشی از نیازها و خواسته های اصلی بانوان ورزشکار استان قزوین به شمار می رود.

معاون امور بانوان مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، بانوان را نیمی از جامعه خواند و گفت: باید نیازهای ورزشی این قشر را متناسب با علاقه مندان و فعالین رشته های مختلف پاسخ داد.

حسن نایبی، نبود حمایت کننده مالی را از دیگر مشکلات ورزش بانوان در بخش حرفه ای و باشگاهی عنوان کرد و افزود: با نبود اسپانسر بسیاری از ورزشکاران زن برای پرداختن به فعالیت حرفه ای با مشکل مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه بانوان قزوینی از توانمندی و استعداد خوبی در بسیاری از رشته های ورزشی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: در صورت توجه بیشتر بانوان ورزشکار قزوینی می توانند به موفقیت های چشمگیری در سطح کشور دست پیدا کنند.

معاون امور بانوان مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان، عملکرد سال گذشته رشته های بسکتبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، فوتسال، بدمینتون، اسکیت، دو و میدانی،کاراته، تکواندو و تیراندازی در بخش بانوان را خوب دانست و گفت: ورزشکاران این رشته ها در سال 90 عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند.

7392/616

تاریخ: 1391/1/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: