برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

روز جمعه و در پیست پرند ؛سومین مرحله مسابقات کارتینگ انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود

سومین مرحله از مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور (روتکس مکس) انتخابی تیم اعزامی به مسابقات 2012 کشور پرتغال روز جمعه با حضور بیش از 25 راننده حرفه ای در پیست بین المللی کارتینگ پرند آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کارتینگ، این مسابقات که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شده است در حالی برگزار می شود که تاکنون این رشته­ ورزشی فاقد پیستی با استاندارهای بین المللی بود.

پیست بین المللی کارتینگ پرند که با حمایت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور و توسط بخش خصوصی در تیرماه سال گذشته به بهره برداری آزمایشی رسیده تاکنون میزبانی 5 دوره از مسابقات کشوری کارتینگ را برعهده داشته است و رضایت رانندگان و مسئولان برگزاری مسابقات، افق تازه ای را پیش روی این رشته ی ورزشی در کشور قرار داده است.

این مسابقات در مجموع در 10 دوره و تا آبان ماه سال جاری ادامه می یابد و قهرمانان برتر به رقابت های جهانی 2012 کارتینگ که اواخر آذرماه در شهر پرتیمانو پرتغال برگزار می شود اعزام خواهند شد.   این دور از مسابقه ساعت 14 از شبکه 3 سیما به صورت زنده پخش خواهد شد. نشانی محل برگزاری مسابقه: اتوبان تهران ساوه، شهر جدید پرند روبروی دانشگاه آزاد اسلامی پرند.
تاریخ: 1391/1/23
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: