برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ملی پوشان شمشیربازی عازم ژاپن می شوند

تهران -ملی پوشان شمشیربازی کشورمان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازی های المپیک 2012 لندن بامداد فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد 'واکایاما' ژاپن ترک خواهند کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون شمشیربازی: مسابقات شمشیربازی انتخابی بازیهای المپیک 2012 لندن و رقابت های قهرمانی آسیا واقیانوسیه با حضور ورزشکارانی از سراسر این دو قاره از روز اول اردیبهشت ماه در 'واکایاما' ژاپن اغاز خواهد شد.

بر این اساس،از کشورمان در اسلحه اپه علی یعقوبیان،در اسلحه فلوره شروین طلوعی و در اسلحه سابر مجتبی عابدینی در این مسابقات حضور می یابند.

در بخش بانوان نیز مریم وهابی ونجمه سازنچیان به ترتیب در دو اسلحه فلوره و سابر عازم این رقابت ها خواهند شد.

شایان ذکر است، با فاصله کمی از برگزاری این رقابت ها مسابقات قهرمانی آسیا نیز انجام خواهد شد که در اسلحه اپه حامد صداقتی و سید صادق عابدی،در اسلحه فلوره حامد صیاد قنبری ،علیرضا ادهمی وشروین طلوعی و در اسلحه سابر حمیدرضا طاهرخانی،علی پاکدامن ومحمد فتوحی جهت حضور در این رقابت ها روز چهارسنبه 30 فروردین ماه جاری عازم ژاپن می شوند.

گفتنی است،مسابقات انتخابی بازهای المپیک 2012 لندن به صورت انفرادی در روزهای اول و دوم اردیبهشت انجام می شود و رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در دو بخش انفرادی وتیمی از روز سوم اردیبهشت اغاز و تا هشتم همین ماه ادامه خواهد داشت.

1587**1440

تاریخ: 1391/1/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: