برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عمرانی و صامت به رقابت های انتخابی پینگ پنگ قطر اعزام می شوند

تهران - نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ، از اعزام دو بازیکن تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران به رقابت های انتخابی المپیک در قطر خبر داد و گفت: 'محبوبه عمرانی' و 'مریم صامت' به این مسابقه ها اعزام می شوند تا شانس خود را برای کسب سهمیه در این رقابت ها محک بزنند.

'پوستین دوز' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره اضافه کرد: رقابت های انتخابی پینگ پنگ در قطر در روزهای 20 تا 23 اردیبهشت ماه با حضور برترین بازیکنان جهان در شهر دوحه پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: از آنجاییکه امکان کسب سهمیه بانوان پینگ پنگ باز ما به لحاظ حضور بازیکنان برتر آسیا در رقابت های انتخابی هنگ کنگ بسیار کم است، هیچ بازیکنی از کشورمان به این مسابقه ها اعزام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران برای نخستین بار توانسته است توسط 'ندا شهسواری' در قسمت بانوان، سهمیه حضور در رقابت های پینگ پنگ بازی های المپیک را کسب کند، گفت: برای آمادگی شهسواری برنامه های مختلفی شامل اردوهای تدارکاتی و رقابت های داخلی و خارجی طراحی شده است.

پوستین دوز گفت: در تلاش ایم تا ضمن حضور شهسواری در تورنمنت های بین المللی کره جنوبی و مراکش، حریفان تمرینی خوبی از مجارستان برای وی به ایران آوریم.

وی تصریح کرد: البته فدراسیون پینگ پنگ از زمانی که ملی پوشان ما توانستند سهمیه بازی های المپیک را کسب کنند،

به طور مرتب، تشکیل اردوها و رقابت های داخلی و خارجی را برای آنها برنامه ریزی کرده است که حضور در مسابقه های جهانی آلمان و اردوی 10 روزه در مجارستان از آن جمله بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ خاطرنشان کرد: همچنین پس از بازگشت تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران از مسابقات جهانی آلمان، 'سیما لیموچی' سرمربی این تیم برنامه تمرینی مشخصی به هر یک از بازیکنان تیم ملی داده است تا به صورت غیرمتمرکز و با حضور مربیان مجرب در شهرهای خود دنبال کنند.

پوستین دوز گفت: سرمربی تیم ملی روی برنامه های بدنسازی تیم تاکید ویژه ای داشت و بر همین اساس در کنار تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، تمرینات بدنسازی نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: از اوایل اردیبهشت ماه نیز اردوی متمرکز تیم ملی پینگ پنگ بانوان تشکیل خواهد شد، ضمن اینکه دو هفته باقی مانده از رقابت های لیگ نیز در همین ماه برگزار می شود و این می تواند برای آمادگی بیشتر ندا شهسواری موثر باشد.

1828 / 1589

تاریخ: 1391/1/29
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: