برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رودکی در گفتگو با مهر:سهمیه المپیکی‎ام را در تاشکند قعطی می‎کنم/ مدال خوش رنگ‎تر از برنز می‎خواهم

جودو کار سنگین وزن ایران با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه قاره‎ای برای حضور در بازی‎های المپیک وایلدکارت شده است، گفت: در مسابقات تاشکند رنکینگ خود را به 22 می‎رسانم تا سهمیه المپیکی‎ام قطعی شود.

محمدرضا رودکی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاشکند میزبان مسابقات قهرمانی آسیاست اما امتیاز آن برای المپیک محاسبه می‎شود، اظهارداشت: در حال حاضر رنکینگ 24 جهان را در اختیار دارم و اگر در تاشکند بتوانم دو پله ارتقا داشته باشم و در جمع 22 جودوکار برتر دنیا قرار بگیرم، سهمیه المپیکی من قطعی می‎شود چون بیست و دو نفر اول رنکینگ جودو المپیکی می‎شوند.  

وی تصریح کرد: با کسب مدال برنز در مسابقات تاشکند می‎توانم به رده 22 جهان ارتقا پیدا کنم اما من به دنبال مدالی خوش رنگ‎تر از این هستم تا حاشیه امنیت داشته باشیم و هیچ حرف و حدیثی برای المپیکی شدنم ایجاد نشود.

جودوکار سنگین وزن ایران با ابراز امیدوار از اینکه دیگر هم تیمی‌هایش هم بتوانند از مسابقات قهرمانی آسیا صاحب سهمیه المپیک شوند، یادآور شد: اگر من جزو بیست و دونفر برتر شوم جا برای هم تیمی‎هایم و اینکه آنها هم بتوانند مسافر لندن شوند، بازتر خواهد شد البته امیر قاسمی‎نژاد با کسب مدال نقره هم وارد این جمع خواهد شد اما محجوب و  معلومات حتما باید مدال طلا بگیرند تا صاحب سهمیه شوند.

رودکی با تاکید بر اینکه تلاشش برای قطعی کردن سهمیه المپیکی‎اش در تاشکند است، یادآورشد: از یک سال و نیم پیش تا حالا در اردو هستم. طی سی و پنج روز گذشته هم فقط تمرینات بدنسازی کار می‎کنم به همین دلیل در حال حاضر آمادگی قابل قبولی دارم.

این جودوکار درمورد تغییرات ایجاد شده در فدراسیون جودو و اینکه آیا جابه جایی‏های صورت گرفته تاثیری در روند کاری ملی‏پوشان داشته است، گفت: به هر حال این معضل است که 6 ماه قبل از المپیک مدیریت فدراسیون را تغییر می‏دهند. البته افرادی جدیدی که وارد شده‎اند از جودو دور نیستند اما معمولا هر گروهی یک برنامه چهار ساله دارد تا بتواند نتیجه بگیرد.


تاریخ: 1391/2/1
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: