برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

میراسماعیلی:نتایج تیم ملی جودو در مسابقات آسیایی قابل پیش بینی نیست

تهران - مدیر تیم های ملی و نایب رییس فدراسیون جودو در خصوص مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، گفت:به هیچ عنوان نمی توان نتایج تیم ملی را در این رقابت ها پیش بینی کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا صبح امروز (دوشنبه) راهی تاشکند شد.

رقابت های قهرمانی آسیا که طی روزهای هشتم الی دهم اردیبهشت ماه در ازبکستان برگزار می شود آخرین رویداد دارای امتیاز ورودی بازی های المیپک 2012 لندن بوده و در همین راستا از حساسیت بالایی برخوردار است.

'آرش میراسماعیلی' پیش از اعزام به ازبکستان در گفت وگو با ایرنا شرایط تیم ملی جودوی را نسبتا مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: در فرصت بسیار کوتاهی که برای آماده سازی تیم ملی در اختیار ما بود، اردوهای متعددی داشتیم و یک اردوی هفت روزه را نیز در ازبکستان برگزار کردیم که گمان می برم کمک شایانی به آماده سازی نفرات داشت اما باید بگویم که در مدت چهل روز نمی توان برای آماده شدن یک تیم معجزه کرد.

وی ادامه داد: بیشتر توان خود را به روی مسایل روحی و روانی جودوکاران گذاشتیم و با پرداخت حقوق و پاداش و تهیه کردن تمامی امکانات به دنبال بالا بردن روحیه آنان هستیم. در هر صورت کادر فنی و ورزشکاران زحمت خود را کشیده اند و امیدوارم شرایط مسابقات نیز با ما سازگار باشد تا به نتایج خوبی برسیم.

میراسماعیلی در خصوص اینکه آیا باید نتایج تیم ملی در ازبکستان را به حساب مسوولان قبلی فدراسیون گذاشت؟ عنوان کرد: آنها نیز برای جودو تلاش کرده اند و معتقدم نباید شرایط به گونه ای پیش می رفت که تیم ملی با ناکامی عجین می شد.

وی در خصوص حریفان تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان گفت: تیم ملی کره جنوبی (نایب قهرمان جهان) با تمامی نفرات اصلی خود راهی مسابقات آسیایی شده و ازبکستان، مغولستان و قزاقستان نیز نفرات خوبی را در اختیار دارند اما تیم ملی ژاپن با تیم دومش به این مسابقات آمده است.

نایب رییس فدراسیون جودو گفت: امیدوارم اعضای تیم ملی جودو نتایج خوبی کسب کند تا این رشته قدیمی و باسابقه با ناکامی فاصله بگیرد.

وی در خصوص برنامه های آینده جودوی کشور عنوان کرد: از هم اکنون چند مسابقه بین المللی را برای جودوکاران در نظر گرفته ایم تا نفراتی که سهمیه المپیک می گیرند به بهترین شکل آماده شوند، ضمن اینکه برنامه گسترده ای هم برای پشتوانه سازی و استعدادیابی داریم تا از این پس در جودو تنها به فکر چند مدال آسیایی نباشیم.

3783

تاریخ: 1391/2/4
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: