برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

باقرزاده: کسب سهمیه بازی های المپیک نشان از تحول شمشیربازی است

تهران - رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: کسب سهمیه بازی های المپیک از سوی شمشیرباز کشورمان، نشان از حرکت رو به جلوی این رشته ورزشی دارد و بیانگر متحول شدن شمشیربازی ایران است.

به گزارش ایرنا، 'فضل الله باقرزاده' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش های تمامی دست اندرکاران فدراسیون شمشیربازی به منظور آماده سازی ملی پوشان این رشته برای کسب سهمیه بازی های المپیک به ثمر رسید و به رغم اینکه شروین طلوعی و علی یعقوبیان نیز توانایی کسب سهمیه بازی های المپیک را داشتند اما فقط مجتبی عابدینی به این مهم دست یافت.

وی گفت: هم اکنون تلاش فدراسیون شمشیربازی، آماده کردن

عابدینی برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک است و فدراسیون شمشیربازی تلاش دارد وی را به رقابت های مهم تا قبل از بازی های المپیک 2012 لندن اعزام کند.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: مسابقات جام جهانی شمشیربازی در شهر مادرید اسپانیا که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، اولین رویدادی است که عابدینی در آن شرکت خواهد کرد.

باقرزاده افزود: پس از این رقابت ها، عابدینی به همراه حمیدرضا طاهرخانی در مسابقات جام جهانی در شهر ورشو لهستان که خرداد ماه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: در صورت تایید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، عابدینی به رقابت های جام جهانی شیکاگو نیز اعزام می شود.

وی به دیگر برنامه‎ های آماده ‎سازی در نظر گرفته شده برای تنها شمشیرباز المپیکی کشورمان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردو در کشورهای صاحب نام از جمله ایتالیا، روسیه و فرانسه را برای عابدینی فراهم می‎ کنیم تا وی بتواند در فواصل حضور در رقابت‎های جام جهانی، تمرینات مشترکی با شمشیربازان این کشورها داشته باشد.

رییس فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: هدف مهم، کسب سهمیه المپیک بود که به آن دست یافته‎ ایم.

وی گفت: در حال حاضر برای نتیجه گرفتن از حضور در بازی های المپیک، بهترین برنامه ‎های آماده سازی را تدارک خواهیم دید تا تنها ورزشکارمان بتواند در اولین حضور المپیکی خود عملکرد خوبی داشته باشد.

1587 / 1589

تاریخ: 1391/2/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: