برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ملی پوشان ایران رقبای خودرادرکره جنوبی شناختند

تهران - آیین قرعه کشی مسابقات پینگ پنگ بین المللی کره جنوبی ساعتی قبل به وقت محلی در شهر'این چئون' برگزار شد و ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این رقابت ها که ' نوشاد عالمیان' و 'ندا شهسواری' به عنوان نمایندگان ایران شرکت دارند، 'عالمیان'دربخش مردان در گروه 11 با نمایندگان چین تایپه و سوئد همگروه شدو'شهسواری'‌نیز دربخش زنان با نمایندگان ژاپن و چین تایپه در گروه 12 قرارگرفت.

'عالمیان ' نماینده ایران در بازی های المپیک 2012 لندن در دیدار نخست خود فردا راس ساعت 19.15به وقت محلی به دیدار'چیاهونگ سون' از تایپه می رود ودربازی دوم روزپنجشنبه با ' ماتیاس کارلسون' از سوئد مسابقه می دهد.

طبق اعلام کمیته برگزارکننده این مسابقات، در مرحله گروهی آقایان ورزشکاران در 15 گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند و از آنجا که 'نوشاد عالمیان' در مسابقات امیدها نیز شرکت داشته و درسید یک قرار گرفته است از حضور در مرحله مقدماتی امیدها معاف و منتظر خواهد بود تا بعد از پایان مرحله گروهی رقیب او دراین رده سنی مشخص شود.

'شهسواری' نخستین بانوی المپیکی پینگ پنگ کشور نیز درگروه زنان ابتدا راس ساعت 10.45 صبح با 'میساکو واکامیا' از ژاپن دیدار خواهد کرد و در دومین بازی مرحله گروهی راس ساعت 17 با 'چینگ چئونگ' از چین تایپه مسابقه می دهد .

در این مسابقات 141 پینگ پنگ باز از 12 کشور جهان شرکت دارند.

این رقابت ها صبح فردا(چهارشنبه) آغاز و پنج روز ادامه خواهد داشت.

9144/1590

تاریخ: 1391/2/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: