برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تبریز فردا میزبان رقابت های سرکل کبدی باشگاه های ایران است

تهران - نخستین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاه های کشور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر از فردا (یکشنبه) در تبریز آغاز شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون کبدی، در این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی سرکل کبدی ایران برای اعزام به مسابقه های قهرمانی جهان نیز دارد، 10 تیم از سراسر کشور به مدت 3 روز به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های شرکت کننده در نخستین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاه های ایران را آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، تهران، گلستان، قم، سیستان و بلوچستان، اصفهان و اردبیل تشکیل می دهند.

این تیم ها مرحله مقدماتی را در دو گروه پنج تیمی و به صورت دوره ای برگزار می کنند و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

کمیته فنی فدراسیون کبدی نیز با حضور در محل برگزاری این رقابت ها، نفرات برتر را برای شرکت در اردوهای آماده سازی تیم ملی سرکل کبدی ایران مشخص خواهد کرد.

سرکل کبدی یا کبدی دایره ای در فضایی باز و در زمین چمن برگزار می شود و زمین بازی به شکل دایره و قطر زمین 44 متر است که به دو قسمت مساوی تقسیم می شود.

هر تیم برای انجام مسابقه 8 بازیکن در زمین و 6 بازیکن روی نیمکت در اختیار دارد و مدت زمان برگزاری این بازی دو وقت 20 دقیقه ای مفید است.

ورزشی** 7537**1440

تاریخ: 1391/2/30
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: